חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

5 המסעדות הכי שוות במוסקבה

 

עולים על טיסות למוסקבה בקרוב? במוסקבה מחכות לכם מסעדות שוות במיוחד מכל הסגנונות, וכמובן שילוב מושלם של המטבח הרוסי המסורתי עם מנות מודרניות חדשניות. קבלו את 5 המסעדות השוות ביותר במוסקבה

 

עולים על טיסות למוסקבה בקרוב? במוסקבה מחכות לכם מסעדות שוות במיוחד מכל הסגנונות, וכמובן שילוב מושלם של המטבח הרוסי המסורתי עם מנות מודרניות חדשניות. קבלו את 5 המסעדות השוות ביותר במוסקבה.

 היום כבר אפשר למצוא טיסות זולות למוסקבה, מה שהופך את הביקור בעיר לשווה במיוחד, ויותר ויותר ישראלים לוקחים טיסות למוסקבה. מוסקבה היא עיר תוססת עם אתרים היסטוריים רבים, מוזיאונים מרתקים, ארכיטקטורה יפה ואינספור אטרקציות, פעילויות ותרבות.

 סיבה עיקרית נוספת שטיסות למוסקבה הפכו לפופולריות היא הקולינריה של מוסקבה -  במוסקבה תמצאו מסעדות שוות המשלבות את המטבח הרוסי המסורתי עם מנות מודרניות, וכמה מהשפים המובילים בעולם פתחו מסעדה בעיר התוססת!

  5 המסעדות הבאות הן רק חלק ממה שמחכה לכם בעיר הבירה של רוסיה. אז יאללה, אם עוד לא הזמנתם, הגיע הזמן להתחיל לחפש טיסות למוסקבה...

 

Cafe Pushin

אחד המקומות הכי מדוברים במוסקבה הוא ללא ספק קפה פושקין, מהמסעדות הטובות ביותר בעיר עם אוכל מצוין ושירות ללא רבב. המסעדה הזו תחזיר אתכם אחורה ואתם תרגישו כמו בסרט מהמאה ה-19: מהעיצוב של המסעדה, דרך הלבוש של המלצרים ועד התפריט, שמציג מאכלים מיוחדים וקלאסיים מהמטבח הרוסי. תיירים רבים מגיעים לבקר במקום הייחודי ולטעום מהמטבח הרוסי בתפאורה מיוחדת.

 

מסעדת Semifreddo

אחרי שהזמנתם טיסות למוסקבה, זה הזמן להזמין מקום במסעדה השווה הבאה, המעוטרת בכוכב מישלן.  המסעדה שייכת לשף האיטלקי נינוגרציאנו, ותמצאו בה תפריט בהשראת סיציליה.

 

המסעדה מאופיינת במטבח פתוח, כך שתוכלו לצפות בשף המפורסם בפעולה, להנות מהאווירה היוקרתית וכמובן ממנות גורמה שיגרמו לכם ללקק את האצבעות.

 

מסעדת Dr. Jhivago

ובחזרה לאכול הרוסי, מסעדת DrJhivago היא מסעדה רוסית מודרנית. במסעדה תוכלו לחוות כמה מהמנות הרוסיות המסורתיות כמו פלמני, כיסוני בצק הממולאים בבשר, לצד מנות עם טוויסט מודרני למטבח הרוסי הקלאסי.

 

במסעדה אווירה מיוחדת והיא מקושטת בצבעים בהירים. היא ממוקמת בקומת קרקע של המלון הלאומי, ממש ליד הכיכר האדומה, וצופה על הקרמלין.

 

מסעדת Homey Mari Vanna

מסעדה רוסית מסורתית עם עיצוב ביתי וחמים המזכיר סלון רוסי אותנטי - מנורות שולחן, מדפי ספרים ותמונות ישנות על הקירות, כשברקע נשמעת מוזיקה רוסית ישנה. המנות עצמן גדולות והמחיר הוגן, ובין היתר תמצאו מנות קלאסיות כמו עוגות ביתיות ובורשט, מרק רוסי חמוץ.

  

מסעדת Peshi

טיסות זולות למוסקבה משאירות לנו קצת כסף בכיס כדי להנות ממסעדות ברמה גבוהה. מסעדת Peshi היא מסעדה יוקרתית נוספת, ודרך נפלאה לבלות ערב קלאסי ומפואר במוסקבה.

 המסעדה הזו מציעה מנות דגים טריות לצד נוף פנורמי מרהיב של הכיכר האדומה. במסעדה תמצאו מנות דגים, סביצ’ה ופירות ים מכל רחבי העולם, כולל המזרח הרחוק והים השחור.

 למסעדה גישה מעניינת: היא מאפשרת לכם לבחור כל דג מהתפריט ולבקש לבשל אותו כפי שאתם אוהבים!

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים