חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קרוז באירופה המלצות

 

ישראלים אוהבים לטייל באירופה ובעולם ועושים זאת במגוון דרכים. אחת המקובלות ביותר הן על ידי שייט בים התיכון אשר במהלכו גם משלבים טיולים יומיים בנמלים שונים הפזורים לאורכו

 

ישראלים אוהבים לטייל באירופה ובעולם ועושים זאת במגוון דרכים. אחת המקובלות ביותר הן על ידי שייט בים התיכון אשר במהלכו גם משלבים טיולים יומיים בנמלים שונים הפזורים לאורכו. השייט נעשה בתנאי נופש על ספינה מהודרת ברמה של  5 כוכבים ויותר. זהו למעשה, מלון צף אשר יש בו את כל הפינוקים המקובלים, ואחרים נוספים, שלא תמיד ניתן למצוא אותם במלונות על החוף. מדובר על דיל של הכול כלול. האוכל האיכותי מוגש בארוחות מסודרות של בוקר, צהריים, ערב וארוחת חצות. אלו מוגשות במספר חדרי אוכל שעל הספינה. התפריט הינו עשיר ומגיע ממטבחים שונים. ניתן למצוא אוכל איטלקי, מזרחי, צרפתי, יווני וכדומה. כל ארוחה מתנהלת מספר שעות ומהווה חוויה בפני עצמה.בנוסף, ניתן לקבל אוכל קל לאורך היום בנקודות שונות על הספינה.

בספינה קיימים מתקני נופש שונים כולל בריכות, ספא, חדרי כושר, אולמות למשחקי כדור ועוד. הבידור עשיר וכולל פעילות יום לילדים ומבוגרים, בידור לילה הכולל סרטים, הופעות ערבי משחקים, ריקודים ועוד. כן, ניתן להיכנס לקזינו ולהמר ו/או לרכוש מוצרים מוזלים ללא מכס וכדומה. קרוז באירופה המלצות קיימות בשפע. נקודות העגינה הקלאסיות הן בערים מובילות בארצות שונות. באיטליה: רומא, נאפולי, ונציה, פלרמו ועוד. ביוון: אתונה, וולוס, כרתים, רודוס. בקפריסין: לימסול, לרנקה, בקרואטיה: דוברובניק ועוד.  ניתן לבחור בקרוז המגיע לערי הנמל האלו והבחירה היא, כמובן, עניין של טעם אישי, זמן חופשה נתון, יכולת כספית ועוד.

השייט מתבצע לאורך הלילה ובכל נמל עוגנים עם שחר. כך, יכול כל אחד לטייל לאורך היום ולעת לילה להגיע ללינה בספינה. ניתן לבחור בטיולים המאורגנים על ידי החברה או לבחור לטייל באופן עצמאי. מכל מקום, טיולי היום המאורגנים על ידי הספינה הינם באוטובוסים ממוזגים בליווי מדריך וכוללים את האתרים הנחשבים והמתויירים ביותר. הירידה המסודרת נעשית בליווי אנשי צוות. העגינה נעשית גם ליד חופי ים פופולאריים וניתן, לחילופין, לרדת לשהות בהם לאורך היום. מי שחפץ להישאר בספינה יוכל למצוא בה שפע של פעילויות.

קרוז באירופה המלצות יכולות להינתן על ידי תיירים שכבר עברו את החוויה המדהימה הזאת. הם יספרו לכל מתעניין שכל אחד יכול למצוא בקרוז את מה שהוא חפץ בו. מי שרוצה לנוח יכול לקבל מבוקשו. מי שרוצה לטייל יכול לעשות זאת. מי שחשוב לו לנהל פעילות גופנית אגב הנופש ייהנה ממתקנים מתאימים לכך וכן הלאה. בנוסף לאלו, יש בונוס נוסף והוא הים המקיף. יש רגעים קסומים של זריחה ושקיעה. בספינות יש נקודות בהן ניתן להתבודד וליהנות ממראות ים וחוף בלילה או ביום. השייט בספינות בטוחות ויציבות אלו רגוע ומספק הנאה נוספת שלא ניתן למצוא אותה על היבשה. מומלץ לבחור קרוז מלהיב בחברה מקצועית ומעולה אשר מעסיקה על כל ספינה  עשרות עובדים המשרתים את הנוסעים 24/7.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים