חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ואהבת לרעך כמוך

 

לוחות מודעות מיוחדים עם הפתגם המפורסם קושטו על ידי דיירי 50 בניינים במסגרת מיזם ”גרים קרוב”

 

50 בניינים מרחבי העיר, השתתפו לאחרונה בפעילות הקיץ של מיזם "גרים קרוב". מדובר על מיזם שמטרתו יצירת פעילות משותפת בין השכנים בבניינים, כך שיחד, דיירי הבניין ייהנו מיצירה חווייתית, חיזוק הקרבה בין השכנים, משפחות ילדים ומבוגרים. זוהי הפעם השנייה שהמיזם יוצא לפועל בעיר, כאשר הפעם הכינו דיירי הבניינים לוחות מודעות אותם קיבלו בערכות מיוחדות של המיזם. על הלוחות התנוסס הפתגם "ואהבת לרעך כמוך" אותם קישטו ועיצבו ילדים, הורים ומבוגרים ביחד.

המיזם מאגד בתוכו רשויות רבות בארץ, על ידי ארגון "קרוב ללב" יחד עם "האגודה לתרבות הדיור" ואגף תרבות ואירועים – תרבות יהודית של העירייה. הבניינים שהשתתפו וצילמו את תהליך היצירה, יוכלו להשתתף עתה בהגרלה ארצית לזכייה ב-5,000 שקלים לטיפוח הבניין.

הערכות ניתנות חינם, כאשר מספרן מוגבל ויש להירשם מראש עד יום שלישי, 16.7. יש להדגיש כי תינתן עדיפות לבניינים שלא ישתתפו בפעילות הקודמת בחג פורים, על מנת לאפשר לבניינים נוספים בעיר להשתתף.

נגה כץ רפפורט, מחזיקת תיק תרבות יהודית: "אהבת חינם זה לא מושג ערטילאי, זה דבר ממשי שמתחיל בסביבה הכי קרובה שלנו. גאה לקחת חלק בפרויקט חברתי חשוב זה דווקא בימים אלה."

הפעילות הבאה של המיזם תתקיים לקראת חג ראש השנה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים