חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

איחוד הצלה למען חולון

 

שני אופנולנסים חדשים להצלת חיים של איחוד הצלה הושקו ברחבת עיריית חולון במעמד ראש העיר מוטי ששון וסגניו, זוהר נוימרק וחיים זברלי.

 

ביום חמישי האחרון הושקו שני אופנולנסים (אופנוע אמבולנס) חדשים למען הצלת חיים של איחוד הצלה בעיר חולון. האופנולנסים החדשים מצטרפים ל- 12 האופנולנסים שכבר קיימים כיום בעיר ויהוו הגדלת כוח משמעותית לרשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה.

הבוקר הגיעו, כאמור, מתנדבי איחוד הצלה מסניף חולון ביחד עם האופנולנסים החדשים לרחבת עיריית חולון לטקס השקתם. יוסף שושן, ראש סניף חולון באיחוד הצלה, הסביר לראש העיר מוטי ששון ולסגניו על האופנולנסים והציוד אותם הם מכילים וכן באופן כללי על ארגון איחוד הצלה והמשמעויות שלו למען תושבי העיר חולון.

ראש העיר שהתרשם מהדברים ביקש למסור את תודתו הגדולה למתנדבי איחוד הצלה בעיר חולון שעוסקים בפעילות קודש להצלת חיים בהתנדבות ואמר: "אני נרגש היום להשיק שני אופנולנסים חדשים למען תושבי העיר ואני סמוך ובטוח שהם ישרתו אותם נאמנה. אני רואה בארגון איחוד הצלה, ארגון חשוב מאוד לעיר חולון ולתושביה."

רחבת העירייה


יוסי שושן ראש סניף איחוד הצלה בחולון מסר: "אני מודה להנהלת ארגון איחוד הצלה על התמיכה הבלתי פוסקת במתנדבי הסניף ולרווחת תושבי העיר חולון אשר תחת אחריותנו, כאן גם המקום להודות לראש מר מוטי ששון על הכרתו ותודתו למתנדבים, אין לי ספק שנפתח את שיתופי הפעולה בעיר עם עיריית חולון למען התושבים."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים