חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

שחקני עוצמה מודיעין שוב ייצגו את המדינה בטורניר בצרפת

 

פעם השנייה ברציפות, שחקני עוצמה מודיעין מוזמנים לייצג את המועדון, מודיעין והמדינה בטורניר בצרפת במסגרת ליגת Kids Game Basket , יתחרו השחקנים נגד 8 קבוצות מאירופה

 

 

מועדון כדורסל עוצמה מודיעין קיבל הזמנה, שנה שנייה ברציפות, לטוס לצרפת, כדי לייצג את המועדון, את מודיעין ואת המדינה בטורניר יוקרתי.

בשנה שעברה הייתה זו =E4פעם הראשונה שקבוצה מישראל השתתפה בטורניר, ועוצמה מודיעין הייתה המועדון היחיד מישראל שהשתתף בטורניר הזה. 

השנה נבחרו שחקני קבוצת נערים ב’ לאומית מרכז "ניצת הדובדבן" והמאמן איתי מידן לטוס ולהתמודד מול נבחרות מובילות מאירופה.

הטורניר שיערך בעיר מולוז בצרפת, מיועד לשחקנים עד גיל 15.

השחקנים ממודיעין יצאו באמצעו חודש פברואר, כשהם מלווים במאמן הקבוצה, איתי מידן, וכן בהנהלת המועדון – שמעון סלל רוה רודריגז מנהל המועדוןלביא חלפי מנהל התפעול והרכז החברתי, ואשר חגי המנהל המקצועי במועדון.

את הקשר עם הנהלת הטורניר יצר לביא חלפי, שאמון על קשירת קשרים בינלאומיים בין המועדון לבין גופי כדורסל בינלאומיים. חלפי הוא שיצר קשר עם האקדמיה לכדורסל בגראן קנריה ספרד, אליה נוסעים השחקנים מדי קיץ כבר שלוש שנים, וכן גם הטורניר הנוכחי בצרפת, שמאורגן על ידי ליגה צרפתית בשם Kids Game Basket

קבוצת נערים ב’ לאומית "ניצת הדובדבן" משחקת בליגת מרכז, ומורכבת משחקנים בכיתה ט’. השחקנים הללו הם גם תלמידים בפרויקט הכדורסל בעירוני א’, בשיתוף עם עוצמה מודיעין, ומהווים את נבחרת בית הספר בכדורסל, כשגם במסגרת הפרויקט הם מתאמנים עם איתי מידן. לפני שבועות ספורים יצאו השחקנים לתחרות בתי ספר, נצחו בשני משחקים, דורגו במקום הראשון בבית, ועלו לרבע הגמר. 
בסוף חודש ינואר ישחקו בכובע של נבחרת בית הספר מול קבוצות ממבשרת ציון וממודיעין כנבחרת בית הספר, ובמחצית חודש פברואר יצאו לצרפת בכובע של שחקני קבוצת נערים ב’.

השחקנים מישראל יפגשו בטורניר שחקנים בני גילם מקבוצות מצרפת, הולנד, בלגיה ובוסניה.

בשנה שעברה, כששחקני עוצמה טסו לטורניר, הם פגשו שחקנים בני גילם מקבוצות מובילות מצרפת, איטליה, שוויץ, טורקיה ואלג’יר. בתום המסע, אמר אשר חגי, המנהל המקצועי של המועדון: "שיחקנו 5 משחקים ניצחנו אחד והפסדנו ארבעה, כולם בהפרשים קטנים, וסיימנו במקום השמיני. זה היה טורניר בינלאומי ראשון עבורנו, שנועד לצבירת ניסיון וסיפק המון חוויות. תודה לאמיר המאמן, ללביא מנהל התפעול והרוח החיה בארגון והופעת המועדון בטורניר, וכמובן לשמעון, מנהל המועדון, שהכיר בחשיבות השתתפותנו בטורניר! מעבר לכל - זוהי תחילתה של מסורת, ומעתה יטוס=E5 בכל שנה שחקנים מקבוצת הנערים להשתתף בטורניר הזה."

ואכן, כפי שצפה חגי, זו הייתה תחילתה של מסורת, והשנה שוב תטוס קבוצת שחקנים לייצג אותנו בצרפת.

השנה יסעו השחקנים, כשהם מלווים במאמן שלהם, איתי מידן. מידן הגיע לעוצמה מודיעין לאחר שאימן את מעלה אדומים וכן את הנוער הלאומית של מכבי תל אביב. השבוע אמר מידן: "אנחנו נרגשים לצאת לטורניר הכדורסל בצרפת, בו נשחק מול מועדונים מובילים באירופה. המסע קצר אך אינטנסיבי מאוד, ויהווה חוויית גיבוש וחשיפה אדירה לשחקנים ולקבוצה. אני מאחל לכולנו לנצל כל רגע, לעבוד במגרש וליהנות."

מצורפת תמונת הקבוצה ותמונתו של איתי מידן המאמן

קרדיט: עוצמה מודיעין

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים