חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

כבוד. בעל חנות `אופני רחובות` תרם ציוד חדש לאיחוד הצלה

 

תנו לו הרבה כבוד: חיים תושב רחובות ובעל חנות ’אופני רחובות’ תרם ציוד חדש לאופניים חשמליים של איחוד הצלה שניזוקו בשבת האחרונה.

 

תנו לו הרבה כבוד: חיים תושב רחובות ובעל חנות ’אופני רחובות’ תרם ציוד חדש לאופניים חשמליים של איחוד הצלה שניזוקו בשבת האחרונה.

בשבת האחרונה קיבל מתנדב איחוד הצלה מסניף צוות 43 רחובות והסביבה דוד חצרוני קריאה לצאת לאירוע חירום רפואי. אולם כאשר הגיע לאופניים החשמליות שלא איחוד הצלה המצויידות במיטב הציוד הרפואי להצלת חיים נדהם לגלות כי כיסא האופניים נגנב.

חצרוני שמתנייד לקריאות החירום באמצעות אופניים חשמליים אותם העמיד לראשותו ארגון איחוד הצלה ירד מביתו על מנת להגיב לאירוע הרפואי אך זה גילה כי כסא האופניים נעקר ממקומו, פירוש הדבר הוא כי האופניים מושבתות והוא מנוע מלהציל חיים.

מיד עם צאת השבת המקרה פורסם באתרים המקומיים בעיר רחובות וזה הפך לשיתופים רבים ברשת החברתית ושיחת היום בעיר על הגניבה הבזוייה.

חיים תושב רחובות ומנהל חנות האופניים "אופני רחובות" ברחוב הרצל 43 ברחובות מיד התנדב לסייע וביקש לתרום לחצרוני מושב חדש לאופניים.

אם כך נקבעה הפגישה הבוקר (ראשון) ולאחר שהגיש תלונה במשטרת ישראל כנגד הגנב, נסע חצרוני עם האופניים לאופני רחובות בהרצל 43.
שם פגש את חיים שהעניק לו את הכיסא ואף ביצע עבורו אחזקה כללית לאופניים ובדיקה מקיפה.
את כל זה תרם ועשה חיים בלב רחב וללא כל קבלת תמורה לעצמו.

מתנדב איחוד הצלה דוד חצרוני הנרגש מסר: "אני מודה לחיים עד מאוד וכבר שב להציל חיים על גבי אופני החירום החשמליים המחודשים, תודתנו הגדולה ומלוא הערכה וההוקרה לחיים הגדול על מעשה אצילי זה למען הצלת חיים."

חיים מנהל אופני רחובות מסר: "אתמול שראיתי את הכתבה, זה צבט לי בלב. איך אפשר לעשות דבר כזה למתנדב שכל רצונו להציל חיים של אדם אחר.
החלטתי מיד להזמין את חצרוני אליי לחנות ולתרום עבורו כיסא לאופניים החשמליות על מנת שיוכל להמשיך ולהציל חיים כאן בעיר רחובות"

ישראל פרץ סגן ראש סניף רחובות באיחוד הצלה מסר: "שמחתי לשמוע הבוקר שהכל בא על מקומו בשלום. אני מודה מקרב לב בשמי ובשם הנהלת הסניף והנהלת הארגון לחיים מאופני רחובות על התרומה מחממת הלב. טוב לדעת כי אנשים מעריכים את פעילות המתנדבים בעיר ומוכנים לסייע לנו בהצלת חיים."

כאן המקום לומר תודה לאזרחים נוספים ומדהימים אשר פנו לאיחוד הצלה לתרום כיסא וכאשר התבשרו שכבר נתרם כיסא חדש.. החליטו להעביר את שווי התרומה לטובת קניית ציוד רפואי מציל חיים.

בתמונה: חיים יחד עם המתנדב דוד חצרוני בסמוך לחנות ’אופניי רחובות’ - צילום: דוברות איחוד הצלה

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים