חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית חולון בת ים >>

הסיפורים הקטנים מחיי העבר של בת-ים

 

האומנית אביבה סונסינו תציג תערוכת יחיד בשם ”בת ים שלי (אוצר: שי פרדו), שתיפתח במוצ”ש 22.10 ובה מתועדים אתרי העיר, כפי שחוותה אותם בעיניים תמימות

 

האומנית הישראלית והבינלאומית אביבה סונסינו תציג בגלריה של המכון לאמנות בת-ים תערוכת יחיד בשם "בת ים שלי (אוצר: שי פרדו). בתערוכה, שתיפתח במוצ"ש 22.10 בשעה 20:00, היא מתעדת את אתרי העיר, כפי שחוותה אותם בעיניים תמימות עם הרבה אופטימיות. בתערוכה מרהיבה זו, המוצגת  בגלריה העירונית של בת ים, מציגה אביבה סונסינו את בת-ים שלה שאליה היא חשה געגוע.

אביבה, שעלתה לארץ בשנת 1957 כילדה מפולין, הגיעה לבת-ים ושם חוותה ילדות, נישאה, הקימה משפחה, גידלה את הילדים וחוותה את חוויות העיר ואתריה. אפשר לראות בתערוכה לא רק את הסיפור האישי של אביבה בבת-ים, אלא גם את סיפורה של העיר הצומחת איתה ושל מדינת ישראל המתפתחת. בין הלוקיישנים המתועדים ביצירות המוצגות בתערוכה: מוזיאון בת-ים, הספרייה, חוף הים, המצבה, הבית ברמת יוסף, בניין העירייה, קולנוע סביון, משחקי ילדות, כיתה א’, חוף הסלע, גלידה ראשונה ועוד.

זוהי תערוכה של תיעוד מפעים של אתרי העיר, כפי שאביבה חוותה בעיניים תמימות עם המון ואופטימיות, והיא מקרינה שמחה, רגש טהור,  סדר ותקווה.

"ניסיתי, ואני מקווה שאני מצליחה ולו גם במעט, להעביר לכם הצופים את הסיפורים הקטנים מחיי העבר של בת-ים", אומרת אביבה. התהליך האישי, שעברה אביבה סונסינו, שיצרה ימים כלילות את האומנות במיוחד לתערוכה ארכיונאית זו, נמשך כשנתיים, והיא מנסה להעביר באמצעותו הצצה מופלאה לצופה - תחנות חייה בעיר הנושקת לים, הסיפורים הקטנים והקליטה שלה ושל משפחתה בעיר עם פינות החמדה שהיו בה ועודן קיימות.

האומנית אביבה סונסינו צילום יחצ

התערוכה "בת ים שלי" (אוצר שי פרדו) תוצג בגלריה של המכון לאמנות בת-ים
רחוב שמחה הולצברג 18, בת-ים.
ימי פתיחה של התערוכה:
יום א’ משעה 10:00 עד 12:00,
יום ג’ משעה 16:00 עד 18:00,
יום חמישי משעה 09:00 עד 12:00.
יש לתאם מראש בטל’: 03-5064237.
נעילת התערוכה: 26.11.2022.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים