חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

סכנות הסוכר עבור הגוף שלכם

 

סוכר הוא רעל עבור גופינו ובכל זאת אנחנו דואגים להכניס אותו לביתנו בכמויות שערורייתיות דרך פריטי מזון שונים. יתכן והדרך לשינוי מתחילה בהכרת הסכנות הטמונות בו והדרכים להיגמל ממנו.

 

סוכר, ממש כמו אלכוהול וסמים שונים, הוא חומר כימי ממכר ומזיק לגוף האדם, לכן זה לא מפתיע שכיום יש מכונים שתפקידם הוא לעזור בגמילה ממנו. המוח שלנו מגיב אליו ממש כמו לסם הקוקאין ואנחנו הופכים למכורים. את אותו חומר מסוכן אנחנו מחזיקים במטבח שלנו בבית מבלי להבין את גודל הסכנה.

הסוכר לא נמצא רק במאכלים מתוקים כמו שוקולד ומשקאות ממתוקים, הוא מתחבא גם בחטיפים מלוחים, לחם ואפילו במלפפונים חמוצים. ליתר דיוק, ניתן למצוא אותו ב-80% אחוז מהמזון אותו אנחנו צורכים. מחקר שערך חישוב ממוצע של כל הסוכר שאנו אוכלים במשך שנה שלמה מצביע על מספר המתקרב לכמות של 90 קילו.

מי שעוזר לנו לתחזק את ההתמכרות הזו הוא תאגיד המזון המרוויח כסף מהסיטואציה אבל יש דרך חדשה להילחם בהתמכרות הזו- מדובר בתוסף תזונה מהפכני עליו נפרט בהמשך הכתבה.

מה הן הסכנות בצריכת סוכר?

  1. 1. התפתחות מחלות שונות
    הסוכר מוביל להתפתחות של מחלות שונות ביניהן סוכרת, השמנת יתר, מחלות לב, בעיות שומנים, שבץ ואפילו סרטן. מחקר צרפתי מצא כי אם תשתו מדי יום 100 מ"ל של משקה ממותק תגדילו ב-18% את הסיכוי לחלות בסרטן. כמו כן, צריכה מוגברת של סוכר משפיעה על מדדים בריאותיים שונים כמו עלייה בקצב הלב, לחץ הדם וצריכת החמצן בשריר הלב. כל אלו עלולים להוביל להיווצרות של טרשת עורקים.

2. השפעה על המצב הנפשי
בניגוד למה שאתם רואים בקומדיות רומנטיות - לאכול קופסת גלידה שלמה כאשר אתם מרגישים עצובים לא תביא לכם אושר, ההפך הוא הנכון. מחקרים שונים שניתחו את השפעת הסוכר על המצב הנפשי מצביעים על כך שצריכה שלו מורידה את מצב הרוח ואף יכולה לגרום לדיכאון. השפעה נוספת על הגוף הינה תחושת עייפות- הורמון האינסולין מופרש בעת צריכת סוכר, הרמות שלו עולות בבת אחת כאשר אוכלים מזון ממותק וצונחות במהרה לאחר מכן, וכתוצאה מכך נוצרת תחושת עייפות. הבעיה הגדולה היא שהדבר הראשון שאנשים עושים כאשר הם מרגישים את אותה עייפות היא לאכול עוד סוכר.

3. שינוי במראה חיצוני
מעבר לכך שסוכר הורס את השיניים ומוביל להשמנת יתר שמשפיעה על המראה הגופני, הוא מזיק גם לעור הפנים. מי שצורך כמויות גדולות של סוכר מזמן אל תוך חייו את תופעת האקנה והפצעונים וסביר להניח שיסבול גם מעור חיוור, שומני ושקיות מתחת לעיניים. מעבר לכך, הסוכר גורם לעור להזדקן מהר יותר היות והוא פוגע בייצור הקולגן שאחראי על כך שהעור יישאר מתוח ורענן.

דרך חדשה להוריד את החשק למתוק
קפסולה מהפכנית בשם VixiV, אותה ניתן להשיג בבתי מרקחת נבחרים או באתר הרשמי,  תעזור לכם לשמור על אכילה בריאה ונכונה בעזרת העובדה שמרכביה מעניקים תחושת שובע ולא פחות חשוב - מורידים את החשק למתוק. כאשר צריכת המתוק יורדת הגוף מצליח לפנות טוב יותר את הרעלים, היציאות משתפרות וישנה ירידה טבעית במשקל, צפו מה אומרים צרכני הכמוסה.

כאמור, הכמוסה מכילה מספר רכיבים המפחיתים את החשק למתוק. הקינמון למשל ידוע כתבלין שמפחית את הדחף למתוק וגם צמח הג’ימנמה מיועד לטיפול בכמיהה לאוכל המכיל סוכר. מחקרים מצאו שהצמח תורם להפחתת תיאבון על ידי הפגת תחושת הטעם המתוק בפה.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה- FDA האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

* חשוב לדעת: תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני שימוש, חל איסור שימוש לנשים בהריון,

מניקות ולילדים.

-  צפו מה אומרים צרכני הכמוסה. 

לגופנו אין חלקי חילוף אנו נעניק לעצמנו את המתנה המשובחת ביותר ונרכוש VixiV לאריכות ימים באיכות חיים!

קישור לוואטסאפ

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים