חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

פרוייקט הדגל של פ”ת – פארק הירקון הגיע לתכנון מפורט המשתרע על פני 10,000 דונם!

 

ראש העיר רמי גרינברג ומהנדס העיר איציק אוז’לבו נועדו בימים האחרונים עם צוות התכנון של פרוייקט פארק הירקון פ”ת ובפגישתם הוצג התכנון המפורט לפארק. סך כל שטח התכנון ישתרע על פני כ-10,000 דונם. הצגת התכנית המפורטת הינה צעד משמעותי לקראת קידום הפארק המטרופוליני אשר הקמתו תחל בשנים הקרובות על שטח עצום בצפון העיר.

 

הפארק יקשר בין הגן הלאומי תל אפק לגני יהושוע בת"א, בכך יעצים את העיר ויהווה מוקד משמעותי לתיירות ובילוי עבור תושבי העיר בפרט, ותושבי המדינה בכלל.

בתוך כך, בפגישה שנערכה עם מתכנני הפרוייקט הוצגה התכנית המפורטת לפארק הכוללת פיתוח שטחים נרחבים למתקני ספורט ומגרשים, ניצול מבנים לשימור אשר יהפכו לבתי קפה ומרכזי מסחר מודרניים, הקמת מתחם הופעות ענק, מרחב ירוק משמעותי, פיתוח בריכות מים טבעיים ומרחבי ישיבה ובילוי, אטרקציות תיירותיות, שבילי אופניים, מיזמים חקלאיים, מתחמי לינה איכותיים, רכיבה אתגרית, פארק נינג’ה ופארק שעשועים ענק, חורשות טבע מפותחות, מתחם רכיבה על סוסים, תצפיות עוצרות נשימה ועוד. תכנון הפרוייקט משלב את הנחלים העוברים בפארק: נחל ירקון ונחל שילה. כמו כן, במסגרת התוכנית גם "הר הזבל" ישודרג ויהפוך למרחב שבו יערכו מופעים ועוד.

ראש העיר רמי גרינברג "פתח תקוה תשנה את פניה בשנים הקרובות בכל תחום ובמסגרת ההתחדשות המקודמת יוקמו גם שטחים ירוקים לנופש ופנאי לרווחת תשובי העיר. תכנית פארק הירקון תעלה את הדימוי העירוני ותאפשר ריאה ירוקה בהיקף משמעותי אשר תציב את פתח תקוה כעיר מטרופולינית ומובילה. הפארק יהווה מוקד משיכה להיקף תיירים נרחב ולפעילויות פנאי ייחודיות. אנו ממשיכים לקדם את התכנית ביתר שאת מול הגורמים הרלוונטיים לרווחת התושבים כבר בשנים הקרובות."

בברכה,

שגיא פרלמוטר,

מנהל מחלקת קשרי עיתונות ופרוייקטים (לשכת הדובר)

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים