חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ירושלים והסביבה >>

ירושלים במיזם חדש ומרגש: חמ”ל נוער למען בני הגיל השלישי

 

עיריית ירושלים, מרכז הופמן ומרכז יום לבני הגיל השלישי יזמו פרויקט ייחודי - חמ”ל נוער שיסייע וייתן מענה לצרכים שונים של בני הגיל השלישי ברחבי העיר

 

במסגרת הפרויקט, קיבלו צוות חמ"ל נוער מאגף חברה, רשימה של כ-300 בני הגיל השלישי המתגוררים בשכונה ומתמודדים עם בדידות. צוות החמ"ל בנה עזרים הכוללים את רשימת התושבים, פילוח פרטני של האתגרים והצרכים שעלו משיחות הטלפון עם בני הגיל השלישי ודרכי הסיוע המועדפות.

 

כבר ביום השלג החל מבצע סיוע מקיף של חמ"ל הנוער. במסגרת הפעילות, חתרו מפעיליו לספק מענה לבני הגיל השלישי הזקוקים לסיוע, תמיכה והקשבה. המבצע דרש מחברי החמ"ל לבצע גיוס נוסף של מתנדבים לטובת עמידה בהיקף המשימות והפניות שהתקבלו בחמ"ל עקב מזג האויר בעיר. בני הנוער עמדו במשימה בכבוד ובהצלחה. במקביל לעשייה בחמ"ל, הוקמה גם קבוצת וואטסאפ על ידי תושבי השכונות, שסייעה להעניק לבני הגיל השלישי את הסיוע, לרבות חלוקת תנורי חימום, בגדים, שמיכות, אוכל חם, בקבוקים חמים ונערכו קניות של מזון ותרופות.     

 

בעקבות ההצלחה, הפרויקט המרגש של בני הנוער בעיר ממשיך לפעול ומשמר את פעילותו גם בימים אלו. כיום, מרבית תנועות הנוער בעיר נמצאות במעקב ובקשר שבועי קבוע עם התושבים בני הגיל השלישי, במטרה להפיג את בדידותם ולספק מענים בהתאם לצרכים.

 

משה ליאון, ראש העיר ירושלים: "הערבות הדדית שלנו היא ערך בעיר. עיריית ירושלים עושה את מירב המאמצים להעניק מענה יעיל, ויחס אישי וחם לתושבים, בשגרה ובחירום. אני מברך את הנוער המדהים שלנו  שלקח ולוקחים חלק בעשייה העירונית, מתוך אחריות ובמטרה לסייע לאוכלוסיית הגיל השלישי בעיר."

 

קרדיט תמונות: המחלקה לנוער באגף חברה

 
 
 
 
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים