חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ירושלים והסביבה >>

רשת נעלי גראס פאשן פותחת סניף דגל בירושלים!

 

רשת נעלי גארס פאשן פותחת השבוע  סניף דגל  בירושלים, בקניון הדר בירושלים. זהו הסניף השני של הרשת בעיר ירושלים והוא יפתח בהשקעה הנאמדת בכ 500 אלף ₪.   

 

הסניף החדש משתרע על שטח של 120  מ"ר, ממוקם בקומת הכניסה של הקניון ומציע מגוון דגמי הנעלה לנשים, גברים, נוער וילדים.  לצד מחלקות הנעליים הסניף יציע אקססוריז כדוגמא ארנקים ותיקים. 

לדברי לירון אלקיים מנכ"לית קניון הדר, על הפתיחה: "המטרה היא להמשיך ולהרחיב בקניון את תמהיל החנויות עם מגוון מותגים מקומיים ובינלאומיים. כמו כן נמשיך לפתוח חנויות דגל חווייתיות בקטגוריות שונות  וזאת  כחלק מאסטרטגיית הקניון, על מנת להעשיר את חווית הקניות והבילוי של קהל לקוחותינו ".  

לדברי שרון לימודים בעלי  רשת גראס: "כחלק מתהליך ההתרחבות של הרשת הצבנו לנו כמטרה להנגיש את הסניפים שלנו לקהל הרחב, להוות פתרון לאנשים שאוהבים אופנה . ירושלים היא עיר שחובה להיות בה כרשת ואנו שמחים על הכניסה לקניון הדר ירושלים. "    

חברת  גראס פאשן  החלה  דרכה בשנת 1993 כמפעל לייצור נעליים בתל אביב לשוק הסיטונאי והקמעונאי. לאחר שנים של עמידה בסטנדרטים גבוהים של עיצוב ואיכות, החלה הרשת לפתוח סניפים ברחבי הארץ והיום היא חולשת על פני 35  סניפים בפריסה ארצית מאילת ועד לקרית שמונה.מאות דגמים מידי עונה לנשים גברים וילדים עם לקוחות מרוצים המצעידים את הרשת.

קניון הדר נמצא בבעלות משולבת של הריבוע הכחול נדל"ן (50%) וחברת כלל נדל"ן (50%), ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים, באזור תעשייה גדול המושך אליו מבקרים מכל ירושלים והסביבה. כיום הקניון מונה 4 קומות המציעות 120 חנויות מעולמות אופנה, מזון, הנעלה, הלבשת בית, אופטיקה בניהם : נייקי , אדידס, קסטרו , פוקס הום, פוט לוקר, גולף, דלתא , סופר פארם, אלמ, ברשקה, פול אנד בר, סטיב מאדן, איל מקיאג’ ,הודיס ועוד.

הסניף ממוקם בקומת הכניסה של הקניון

אתר הקניון:

https://www.hadar-mall.co.il/

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים