חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עירוני מודיעין ומכללת GMAX מציגים: קורס מדריכי חדר כושר ובריאות

 

עירוני מודיעין בשיתוף מועדון הכושר GMAX יוצאים עם קורס חדש להכשרת מדריכי חדר כושר ובריאות כאן בתוך העיר.

 

מדובר בקורס הכשרה מקצועי המועבר על יד מדריכים מהמכללה האקדמית בווינגייט, המתקיים בחדר הכושר GMAX שבבניין ליגד 1 בפארק הטכנולוגי. הקורס מיועד לנשים ולגברים בגיל 17 ויותר המתאמנים בחדר כושר ומעוניינים להתמחות בהדרכה של אוכלוסיות שונות בחדר הכושר ומחוצה לו.

הקורס, אותו מרכז תושב העיר ורכז הספורט במכון וינגייט, ישי גרג’י , מציע תכנית לימודים עשירה המשלבת מפגשים תאורטיים ומעשיים, במסגרתם ילמדו המשתתפים החל מאנטומיה, פיזיולוגיה ותזונה, דרך תורת הכושר הגופני ובניית תכניות אימון ויתנסו באימון מעשי בחדר כושר פעיל ובליווי אישי של מאמנים אישיים בכירים. בסיום הקורס יקבלו המשתתפים 4 תעודות הסמכה: מדריך/ת חדר כושר מטעם מנהל הספורט, מאמן/ת אישי/ת – כולל הדרכת ילדים, מגיש עזרה ראשונה והשתלמות באימון פונקציונלי (אימון רצועות). בנוסף, יוכלו ליהנות משתתפי הקורס גם ממנוי לחדר הכושר לכל תקופת הקורס ומהנחה ברכישת מוצרי ספורט.

הקורס החדש ייפתח בחודש דצמבר, כאשר בפני המשתתפים עומדת האפשרות לפרוס את המפגשים על פני חצי שנה עם שני מפגשים בשבוע או על פני שנה שלמה עם מפגש אחד בשבוע. הרשמה ופרטים נוספים על הקורס באתר עירוני מודיעין או בחדר הכושר GMAX.

נתי נוישטיין ושחר ואקנין, בעלים של מועדון הכושר GMAX: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם עירוני מודיעין ועל פתיחת קורס ההכשרה המקצועי והמשתלם ביותר שיאפשר לחובבי הכושר והבריאות בעיר, להפוך את התשוקה למקצוע ולהיות מדריכי חדר כושר ומאמנים אישיים מוסמכים עם תעודה של מינהל הספורט. זהו קורס הכשרה מקיף ואיכותי המקנה 4 תעודות הסמכה והוא מתקיים כאן, במודיעין מכבים רעות, קרוב לבית בחדר הכושר החדיש והמאובזר שלנו עם מכשירים המקצועיים ביותר בשוק."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים