חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

האם ניקוי מתאים לכולם ולמה הוא עוזר

 

מתפרסמות הצעות רבות לתהליכי ניקוי ותשמח בוודאי לדעת מה זה ניקוי, למי זה מתאים ולמה זה יכול לעזור אם בכלל. המאמר הבא יסייע לך ללמוד על כך

 

האם ניקוי מתאים לכולם ולמה הוא עוזר

עונות מעבר הם עונות של התחדשות והכנת הגוף. בנוסף יש אנשים שסובלים מאלרגיות עונות מעבר וניקוי מאד מיטיב עם האלרגיה. יש מקרים שאחרי ניקוי אחד והקפדה על תזונה מתאימה בהמשך לה העלימו את האלרגיה בעונת המעבר הבאה ואתייחס לזה בתועלות.

לפני התועלות נדבר על שיטות:

יש תהליכי ניקוי באמצעות צום. תהליך שאינו מתאים לכל אחד ומחייב השגחה רפואית.

ישנם תהליכי ניקוי באמצעות שתיית מיצים. מיצי ירקות ופירות - אני פחות עובדת עם השיטה מאחר והיא חסרה בסיבים בתזונה ומקשה על שיקום המעיים.

תהליך ניקוי בתזונה עם או בלי תוספי תזונה - השיטה החביבה עלי מהסיבה שלא מרגישים בה רעב, ולמרות שיש במשך שלושה שבועות מרכיבים רבים שאינם נכללים בתפריט, יש עדיין מגוון גדול מאד של אוכל ועם תפריטים ויצירתיות השמיים הם הגבול.

בנוסף, בשיטה זו אנו נותנים לחיידקי המעיים הטובים שלנו מצע גידול ואפשרות להתרבות על חשבון חיידקים פתוגנים (מחוללי מחלות) מהם אנחנו רוצים הרבה פחות. 

אז למי זה מתאים ואיזו בעיות יכולות להיפתר

זה לא יהיה מופרך להגיד שלכולם.

1. לכולנו יש הצטברות רעלים בתאי הגוף מהסביבה ומהתזונה. לאורך שנים מה שהגוף לא מצליח לפנות יכול להפוך לטריגר למחלות וסימטומים רבים שאנחנו מתייחסים אליהם כאל חלק מאיתנו . למשל ליחה תמידית 

2. כל מי שיש לו סימטומים שונים בין אם אפיזודות שלהם וביןם אם כרונית. גוף חזק ונקי גם לא חולה בשפעת.ולכן כל מי שיש לו אחד או יותר מתופעות הבאות כדאי לו לעשות לפחות פעם אחת ניקוי:

כאבי ראש, ליחה כרונית או שאינה קשורה במחלת חורף, אלרגיות עונתיות, אלרגיות כרוניות, דלקות בגוף ללא הסבר, קושי לרשת במשקל או לשמור על משקל למרות תזונה בסיסית טובה, פיברומיאלגיה או חשד למחלה, כאבי שרירים, יריד’ה בזכרון, עייפות ללא תלות באיכות וכמות השינה, עליות וירדות באנרגיה במהלך היום, מיגרנות ועוד. 

תהליך ניקוי מפגיש אותנו הרבה פעמים גם עם המקום שאנחנו נותנים לאוכל ואכילה ביום יום ואנשים שעוברים את הסדנה מגלים על עצמם הרבה מאד דברים שעוזרים להם אח"כ לתחזק תזונה בריאה יותר ודאגה טובה יותר לבריאות שלהם. כי כשמגלים חזרה את בריאות הגוף, קשה ךחזור אחורה. 

החודש גם אני עושה סדנאות ניקוי ויש ב 17.10.21 קבוצה נוספת שנפתחה ויש בה עוד מספר מקומות 

הסדנה בזום כך שניתן להצטרף לתהליך מכל מקום בארץ ובעולם וכל הפרטים נמצאים כאן בקישור ואת מוזמנת להיכנס ולהצטרף לבד או עם חברות ובני משפחה - כי תמיד יותר קל ביחד

סדנת ניקוי בזום 17.10.21

 

 

מיכל ויינטראוב 

 

יש לכם עוד שאלות למיכל ויינטראוב תזונה מודעת ונטרופותיה? כנסו!

 

הפייס שלי   0547007868

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים