חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מניב למען הקהילה: עובדי חברת המים חילקו ילקוטים וציוד לבתי הספר לתלמידים

 

חברת המים ”מניב” ממשיכה במסורת השנתית ”פותחים שנה בראש שקט” כשעובדי מחלקת התפעול חילקו ילקוטים וציוד למידה בשווי עשרות אלפי שקלים * מנכ”לית החברה, סאלי לוי: ”אנחנו גאים בהשקעה הכפולה, גם בפיתוח תשתיות וגם בסיוע למאות משפחות פחותות יכולת”  

 

כמדי שנה וכמיטב המסורת, יצאו עובדי חברת המים מניב ראשון לציון, לחלוקת ילקוטים וציוד לבתי הספר למאות תלמידים מרחבי העיר. ההחלטה על התלמידים הזכאים התקבלה בשיתוף פעולה מלא עם המנהל לשילוב חברתי בעיריית ראשון לציון. עובדי מחלקת התפעול של החברה העבירו בימים האחרונים את הילקוטים המלאים בכל הציוד הלימודי הדרוש למספר מוקדי חלוקה ברחבי העיר ומשם נעשתה הפצה ישירות לאותן משפחות.
לפרויקט "פותחים שנה בראש שקט" המתבצע על ידי החברה מזה למעלה מעשור, שתי מטרות חשובות: הראשונה – לאפשר לתלמידים בראשון לציון פתיחת שנת לימודים הוגנת, שוויונית ומעצימה. מטרה נוספת היא להקל ולסייע למשפחות, אשר מתקשות להתמודד עם ההוצאות הכספיות הכרוכות בפתיחת שנת הלימודים.

לפרויקט זה שותפים דירקטוריון החברה וראש העירייה, רז קינסטליך, העומד בראש הדירקטוריון. קינסטליך שיבח את היוזמה ואמר: "רוח ההתנדבות והערבות ההדדית היא חלק מתפיסת העולם שלנו בעירייה ובחברות העירוניות ואני מברך על הפרויקט בייחוד בימים מאתגרים אלו".

מנכ"לית חברת "מניב", סאלי לוי, מסרה: "בכל שנה ובייחוד בתקופת הקורונה המאתגרת, אנחנו גאים בהשקעה הכפולה שלנו בקהילה: הן בפיתוח ובשדרוג תשתיות המים והביוב והן בסיוע למאות ילדים בעיר לפתוח את שנת הלימודים בראש שקט עם ילקוט חדש ומצויד היטב. זהו פרויקט מקסים שבו עובדי החברה נרתמים לפעילות חשובה זו. ילדי ראשון לציון מהווים את העתיד של העיר ולכן אנחנו משקיעים בהם, באמצעות פרויקט זה לצד פרויקטים חברתיים נוספים".

יצוין כי הפעילות החברתית של "מניב" למען תושבי ראשון לציון באה לידי ביטוי בשורת פרויקטים חינוכיים. באחד מהם – "מצאנו מים" החברה מפעילה, בכפוף למגבלות הקורונה, תכנית העשרה בכ-50 בתי ספר יסודיים בעיר, במטרה לחשוף את תלמידי כיתות ה’ להיסטוריה של התפתחות משק המים בראשון לציון, מימי המושבה – ועד ימינו.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים