חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מנהלת חדשה לשירות הפסיכולוגי החינוכי

 

ד”ר מאירה בן זקן דראי נבחרה לאחר מכרז לנהל את השירות הפסיכולוגי החינוכי. ד”ר בן זקן דראי מחליפה את שפרה טרייביץ’, שפרשה לגמלאות.

 

טרייביץ’ הקימה את השפ"ח במודיעין מכבים רעות וניהלה אותו מאז ועד היום בגאון במשך 25 שנים. לשפרה עבר מקצועי מרשים טרם הגיעה למודיעין, כולל במדינת הולדתה בארגנטינה. מהשלבים הראשונים של העיר ליוותה באופן אישי את הצוותים החינוכיים, את כלל האתגרים שנבעו קודם כל מעצם הקמת עיר, מבניית קהילה והתמודדות לא פשוטה של מעבר משפחות וילדים מיישובים אחרים בארץ, מצבים טרגיים שהיו בשלבים שונים , ובמיוחד בהתחלה. בדברי הפרידה, אמרה בתיה שוכן-אורבוך ראש מינהל חינוך כי: "שפרה ניהלה ביד רמה, רגישות מחד והמון אסרטיביות מאידך. בנתה מערך של שרות פסיכולוגי מאוד חשוב ומשמעותי למערכת החינוך, לצוותים, למנהלים, להורים ולכלל הקהילה. בעיר שבה לפחות 90% מבתי האב הם בעלי עניין במערכת החינוך. השרות הפסיכולוגי נתן ונותן מענה בצניעות ובשקט עם המון עבודה קשה, חריש עמוק בנבכי הנפש של הדמויות השונות במערכת. אנו גאים ששפרה היא זו שהייתה עמנו והקימה את השפ"ח בעיר, יהיה קשה לנו עם פרישתה אבל, לאחר חצי יובל שנים, הקמה ומיסוד של מערכת לתפארת אנו מאחלים לה פרישה מהנה ובריאה".

ד"ר בן זקן דראי שתיכנס לתפקידה בקרוב, קיבלה את הדוקטורט בפסיכולוגיה חינוכית, מאוניברסיטת פורדהם בניו יורק ולה ניסיון עשיר בתחום הפסיכולוגיה החינוכית, כמנהלת, פסיכולוגית, מרצה וחוקרת. בין היתר, הנחתה קבוצות וסדנאות של פסיכולוגים, צוותי חינוך והורים וניהלה פרויקטים רחבי היקף בתחום, בארץ ובארה"ב. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת מדור מחקר וניהול ידע בשירות הפסיכולוגי החינוכי ת"א-יפו, במסגרתו השתתפה בפרויקט "אופק מדעי" בשיתוף פעולה ובהנחיה של המחלקה לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי הרצליה ועוד. ד"ר מאירה בן זקן נרגשת להיכנס לתפקידה החדש ולקבל את ניהול השירות הפסיכולוגי מידיה הנאמנות של ד"ר טרייביץ, ומקווה להמשיך ולפתח את השירות הפסיכולוגי החינוכי במטרה לעודד התפתחות ורווחה נפשית עבור מערכת החינוך וקהילת העיר.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים