חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פרוסות גזע עץ עם חריטה – המתנה המושלמת

 

אנשים מחפשים רעיונות חדשים ומקוריים למתנות, הן עבור אנשים קרובים ואהובים במיוחד והן עבור אנשים שהם מחשיבים כפחות קרובים. למזלם עולם התעשייה מספק לא מעט שירותים חדשים ומתקדמים שפותחים עוד ועוד אפשרויות ובזכותם גם מתנות שבעבר כבר מיצו את עצמן יכולות לחזור ביתר שאת ולשמח ולהפתיע

 

אנשים מחפשים רעיונות חדשים ומקוריים למתנות, הן עבור אנשים קרובים ואהובים במיוחד והן עבור אנשים שהם מחשיבים כפחות קרובים. למזלם עולם התעשייה מספק לא מעט שירותים חדשים ומתקדמים שפותחים עוד ועוד אפשרויות ובזכותם גם מתנות שבעבר כבר מיצו את עצמן יכולות לחזור ביתר שאת ולשמח ולהפתיע. 

אם בעבר היה טרנד של כמה וכמה שנים להדפיס או להוסיף תמונות אישיות על גבי מתנות – הרי שכיום גם כאן יש הרבה מאד התפתחויות וחידושים מעניינים, כמו למשל חריטה של תמונה על גבי עץ או חומרי גלם אחרים. פרוסות גזע עץ עם חריטה אישית של תמונה או הקדשה במלל יכולות להוות מתנה מרהיבה, ייחודית ומקורית גם עבור אדם אחר וגם עבור מי שמחפש מתנה לקנות לעצמו. כפי שמגלים אחרי ההכנה – מדובר בפריט נוי מלא באהבה והוא ייחודי, מרהיב ביופיו ומתאים בעצם לכל אחד.

איך מייצרים גזע עץ עם חריטה אישית?

על מנת לייצר פרוסות חרוטות של גזעי עצים צריך לשים לב לכל שלב בתהליך. החל מבחירה של סוג העץ, דרך חיתוך מדויק של הפרוסות העגולות וכלה בתכנון מדויק של התמונה או הכיתוב שיהיו חרוטים. כיום החריטה מבוצעת על ידי מכשור מתקדם ששומר על דיוק רב וכך אפשר גם לחרוט על גבי פרוסות גזעי עצים קטנות. השלבים המקדימים כוללים תכנון ועיצוב בעזרת תוכנות מחשב והחריטה היא בעצם השלב האחרון בתהליך. כך אפשר להשיג ולהפיק מגוון רחב של מתנות עם חריטה שיהפכו לייחודיות, מקוריות וכאלה שלא רואים בשום מקום. החריטה יכולה להיות של כיתוב או הקדשה, של שמות או איחולים אך ללא ספק גולת הכותרת היא חריטה של תמונה על גבי העץ. עם הרקע הטבעי של פנים הגזע – התמונה תקבל נופך מיוחד של יופי וייחודיות ואין ספק שהיא תהווה חידוש מקסים ומקורי לכל הדפסה או הפקה אחרת של תמונות אישיות. לאחר ההדפסה אפשר להעמיד את פרוסת העץ על גבי מעמדי אקריל כך שתעמוד בזכות עצמה ואפשר לתלות אותה על הקיר.

למי מתאימה מתנה של פרוסת גזע עם חריטה?

אם כבר חורטים על גבי פריט כזה או אחר – אין ספק שתמונה היא הרעיון הטוב והמקורי ביותר, זה שבזכותו אפשר להפוך את התמונה לתלויה בחדר אך עם מראה שלא רואים ולא מכירים משום מקום. התמונה החרוטה על גבי פרוסת גזע עץ יכולה להוות חלק מעיצוב מחודש של חדר השינה או הסלון והתמונה יכולה להיות של בני הזוג שגרים בבית או של כל המשפחה. מי שיש לו חבר או חברה קרובים יכול להעניק במתנה את התמונה החרוטה וללא ספק תהיה כאן הרבה מאד שמחה והתרגשות.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים