חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) העניקו תעודת הוקרה לבנק הפועלים על תרומתו למרכז הרפואי

 

מנהלת המרכז הרפואי שמיר ד”ר אסנת לבציון-קורח נפגשה עם בכירי הנהלת בנק הפועלים והודתה להם על תרומתם למיגון גן ”קטקטים” לילדים עם צרכים מיוחדים*

 

הנהלת המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) בראשותה של ד"ר אסנת לבציון-קורח נפגשה אמש (שלישי) עם בכירי בנק הפועלים למפגש הוקרה מרגש לרגל תרומתו של הבנק למיגון גן הילדים "קטקטים" לילדים עם צרכים מיוחדים: "אני מברכת על שיתוף הפעולה החשוב עם בנק הפועלים ועל תרומתם למיגון גן הילדים הפועל בשטח המרכז הרפואי", אמרה ד"ר לבציון-קורח,
"אני מאמינה כי העשייה יחדיו למען המטופלים, למען הקהילה ולמען החברה, בעיתות שגרה וחירום גם יחד, זוהי ישראל היפה ותמיד מרגש מחדש לפגוש אנשים טובים באמצע הדרך, עם רצון עז לנתינה ואכפתיות למען הזולת. זכיתי כמנהלת המרכז הרפואי לעבוד עם גוף שתפיסתו החברתית המיוחדת ותרומתו לקהילה עומדים בראש מעייניו ועל כך אנו אסירי תודה".

יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק:״אני מודה למרכז הרפואי שמיר על ששיתפו אותנו ולו חלקית בעשייה האצילית והתורמת של המקום הזה, צומת בו רגעים ייחודיים בחיינו פוגשים רצון טוב, מזור ותקווה.״

"אנחנו במרכז לבנקאות חברתית של בנק הפועלים מובילים מהלכים חברתיים רחבים לאורכה ולרוחבה של ישראל. יש לנו זכות אדירה להיות כאן היום אתכם. לפגוש בילדים המיוחדים ובצוות המסור להכיר את האימפקט הישיר של תרומת הבנק ולקבל השראה", ציינה נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים במפגש.

"תרומתכם מאפשרת מענה לילדים השוהים בגן גם בעיתות שגרה וגם בעיתות חירום", אמרה אלה זרחיה, מנהלת גן "קטקטים", שנכחה באירוע יחד עם ד"ר אמיר לבנה, מנהל רפואי, "ביום יום משמש הממ"ד שתרמתם לנו כחדר פיזיותרפיה לילדים ובעיתות חירום כחדר מוגן. זהו פרויקט משמעותי מאוד להורי הילדים, שביקשו במשך זמן רב לדאוג למיגון עבור ילדיהם. חשוב לזכור שבעוד לילדים רגילים אפשר למצוא בייביסיטר, לילדים עם צרכים מיוחדים יותר קשה למצוא סידור ובזכות הממ"ד אנחנו יכולים לתת להם מענה גם בימים לא קלים".

כמו כן השתתפו בטקס סיגל אדר, מנכ"לית אגודת ידידי שמיר ואילן יפתח, המנהל האדמיניסטרטיבי בשמיר אשר הדגיש כי: "היום הזה יחד עם הילדים והצוות המקצועי, נותן לכולנו רוח למפרשים ומראה שעשינו את הבחירה הנכונה לטובתם ולרווחתם. תודה להנהלת בנק הפועלים על שיתוף הפעולה ההדוק ומי יתן ונמשיך הלאה בעשייה המבורכת בשמיר".

בתמונה מימין: אילן יפתח המנהל האדמנסטרטיבי,
יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק, מנהלת המרכז הרפואי ד"ר אסנת לבציון קורח ונעמה הלוי פאר מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים