חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות דרום השרון >>

”מאיצות”: מועצת נשים במיזם חדש להזנקת נשות העסקים בעיר

 

מועצת נשים עירונית יוצאת במיזם רחב היקף בשם ”מאיצות”, להזנקת נשות העסקים העצמאיות בעיר ושל מועצת נשים.

 

"מאיצות": מועצת נשים במיזם חדש להזנקת נשות העסקים בעיר

מועצת נשים עירונית יוצאת במיזם רחב היקף בשם "מאיצות", להזנקת נשות העסקים העצמאיות בעיר ושל מועצת נשים.

הפרויקט ביוזמת והובלת יו"ר מועצת נשים וחברת המועצה, עו"ד עדי לוי סקופ, המיזם בשיתוף מובילות הקהילה, רחלי לושי ברקת וימית דהרי, יזכה את חברות הקהילה לתמיכה וליווי על ידי גופים מובילים במשק ליזמות עסקית – מעוף - הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, ארגון קרן שמש מקבוצת עוגן, וכן החברה הכלכלית כפר סבא, חברת וויזי לשיווק דיגיטלי וכן אפליקציית zeco לברטרים בין עסקים. בנוסף, קהילת נשות העסקים תזכה לשת"פ עם מרכז נטע בהובלת החברה העירונית, ע"ש שושנה ופנחס ספיר.

במסגרת המיזם, חברות קהילת נשות העסקים בעיר, יפגשו עם נציגים ונציגות בכירות מכל ארגון ויזכו לתמיכה וליווי אישי ולסט כלים מעשיים לליווי עצמאיות לקידום העסק.

במפגש הקרוב (26.5) תארח הקהילה את אליאן אבן, מנטורית בכירה מעמותת קרן שמש, ויזמית בתחום השיווק. לאליאן ניסיון עשיר בבניית אסטרטגיה שיווקית, ניתוח שוק, מתחרים, פיתוח שווקים, ניהול מכירות, מפיצים וסוכנים, ניתוח מכירות והכנת תחזיות ועוד. במפגש תנגיש העמותה את הכלים המעשיים לנשות הקהילה בעיר.

עו"ד עדי לוי סקופ, חברת מועצת העיר ויו"ר מועצת נשים: "המדובר במיזם פורץ דרך שצפוי להזניק את קהילת נשות העסקים של מועצת נשים ולקדם אותן באופן משמעותי. לראשונה מועצת נשים רוקמת שת"פ ארצי רחב היקף עם הארגונים העסקיים היזמיים הגדולים בארץ והכל למען נשות העסקים של העיר אשר עברו תקופה קשה מאד בשנה האחרונה עם משבר הקורונה והמצב הבטחוני. אני מבקשת להודות מקרב לב לכל השותפים והשותפות למיזם וקוראת לכל נשות העסקים העצמאיות בעיר להצטרף לקהילת נשות העסקים של מועצת נשים בווטסאפ ובפייסבוק. נמשיך לפעול כל העת למעEF קידום נשות העיר".

מנהלת העסקים בחברה הכלכלית כפר סבא שמה לה למטרה לסייע בעיקר לעסקים הקטנים בעיר בחשיפתם לקהל יעד רלוונטי, הן באמצעות הקניית כלים והן בהטמעת כלים טכנולוגיים חדשניים.

נירית פטיק, מנהלת סניף הרצליה ודרום השרון מעוף: "חשוב לנו לקדם ולפתח יזמיות בתחילת דרכן ונשות עסקים, ולתת כלים, ייעוץ עסקי והכשרות מקצועיות ברמה גבוהה ובעלויות נמוכות, תוך תמיכה וליווי אישי להצלחתן העסקית ולהגשמה עצמית".

ימית דהרי ורחלי לושי ברקת, מובילות קהילת נשות העסקים של מועצת נשים כפר-סבא: "אנו מזמינות כל עצמאית להגיע ולחוות מקרוב את המפגש החודשי שלנו. מניסיון העבר כל מפגש מניב ידע, כח,  נטוורקינג, חיזוק הקיים ותחושת המסוגלות הולכת וגוברת בקרב כל אחת מהמשתתפות".

ליאת רוזן, מנהלת תפעול ומכירות וויזי שיווק באינטרנט: "התפיסה כי שיווק נכון הוא תפיסת יותר זמן מסך או בפיד – שייכת כבר לעולם הישן. העולם החדש זה לקוחות שבאים אליך, לקוחות שבוחרים אותך שרוצים אותך. מה הסוד? בטח לא כסף, אלא בניית אמון".

עידו סלע, יזם אינטרנטי והבעלים של זקו, ברטרים בין עסקים: "’ברטרים’- הכלכלה הישנה בעולם מגיעה במודל חדשני ומהפכני. לא עוד ברטר "ראש בראש" במסגרתו לרוב צד אחד לא מרוצה".

מוניקה לב כהן, מנכ"לית קרן-שמש מקבוצת עוגן: "בעלות ובעלי עסקים רבים חסרים את ההבנה העמוקה בניהול עסק, ומשבר הקורונה הביא רבים מהם להתמודדות עם אתגרים חדשים. המטרה שלנו היא לעזור לעסקים להבין את הכללים הבסיסיים ולהציע להם ליווי של אדם מנוסה".

 

בתמונה: מפגש של קהילת נשות העסקים לאחרונה

צילום" באדיבות עיריית כפר סבא

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים