חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

סלון פינתי ופרקטי – אריק דיזיין

 

סלון פינתי הוא פתרון מצוין עבור משפחות רבות ברחבי הארץ המתגוררים בבניין דירות מה שמגביל את גודל הסלון שלהם ומכריח אותם למצוא פתרונות יצירתיים על מנת לא לאבד את היכולת לייצר סלונים מעוצבים לכל דבר תוך ניצול מקסימלי של המקום בבית

 

סלון פינתי הוא פתרון מצוין עבור משפחות רבות ברחבי הארץ המתגוררים בבניין דירות מה שמגביל את גודל הסלון שלהם ומכריח אותם למצוא פתרונות יצירתיים על מנת לא לאבד את היכולת לייצר סלונים מעוצבים לכל דבר תוך ניצול מקסימלי של המקום בבית. מעבר לכך, סלון פינתי הפך כבר שם נרדף לנוחות ופינוק כי הרי, בנינו, מי לא אוהב להרים את הרגליים ולהניח אותם על הספה בסוף היום מול הטלוויזיה? 

בחירה של סלון פינתי דומה כמובן לבחירה של סלונים מעוצבים אחרים. אלא, שבמקרה הזה הדגש המשמעותי ביותר יהיה על ניצול מקסימלי של המרחב. כדי להבין לעומק את הנושא כדי שתוכלו לבחור גם אתם סלון פינתי מתאים לצרכים שלכם , בחרנו לרכז עבורכם במאמר כמה עצות וחומר רלוונטי שיעזרו לכם להגיע לבחירה נכונה. 

בחירה של סלון פינתי צריכה להתייחס בראש ובראשונה למרחב 

סלון פינתי הוא כמובן צריך להיות סלון פרקטי. אנחנו חיים בעולם של שפע בו אנו רוכשים מדי יום עשרות מוצרים. לכן, חשוב שהסלון יהיה באופן כזה שיהיה מקום למה שצריך בלי שזה יתפוס נפח דרמטי ויצור חלילה תחושה של עומס או אווירה של ’מחנק’. 

לכן צריך לראות איך אנו נעזרים בכל אלמנט בסלון על מנת לתת לנו את המענה הנדרש ולנצל את המרחב. 

כאן נכנס השימוש בכלי אחסון שונים כדי למנוע עומס מיותר על הסלון. כלי אחסון יכולים להיות חללים בתוך הספות, עבור מצעים, שמיכות , צעצועים וכיוצא באלו. כלי אחסון יכולים להיות בדמות קופסאות מעוצבים או ארגזים מיוחדים בהם תוכלו להניח את המשחקים של הילדים. כמובן ששימוש במדפים תמיד יכול להוסיף בייחוד אם אתם אוהבים לקרוא ויכולים ליהנות מספריה יפה בסלון שלכם. אבל, שוב, חשוב שההנחה של המדפים תעשה גם היא תוך הבנה של החלל על מנת למנוע עומס. 

שימו לב כי לעיתים, אנשים טועים ורוכשים סלון פינתי שלא מתאים למידות של החלל בו הם רוצים להניח את הספה שרכשו. הדרך הכי טובה לפתור את זה היא כמובן על ידי מדידה קפדנית של המרחב. אם היינו יכולים, אנחנו, כאן אצל אריק דיזיין לתת לכם המלצה אחת, היינו ממליצים לכם לא להכניס אף רהיט לפני שאתם רגע מסתכלים על החלל בו יהיה הסלון ומכינים תרשים מדויק בו אתם ’מניחים’ על הדף את הרהיטים השונים. כך תוכלו לבדוק מראש האם אכן אתם עושים את הבחירה הנכונה ולוקחים ספה המתאימה בפרופורציות שלה לחלל. 

איך מגדילים את המרחב 

כאשר בוחרים סלון פינתי לא מין הנמנע כי עולה השאלה כיצד אנחנו יכולים לייצר תחושה של מרחב גדול יותר מזה שיש לנו באמת. לשם כך אנו יכולים להיעזר בטכניקות עיצוב שונות: 

  1. שימוש בתאורה: תאורה היא אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל סלון ובייחוד כאשר אנו רוצים לייצר סלון פינתי בו התחושה מרווחת יותר. תאורה יכולה להתקבל בשתי דרכים. אחת, על ידי ניצול מרבי של אור המגיע מהחוץ. אבל , במידה ואין חלון גדול מספיק בסלון, ניתן להיעזר בגופי תאורה על מנת להאיר את החדר. כאשר שימוש בגווני תאורה חמים בעזרת נורות צהובות יתנו לנו תחושה של מרחב נעים יותר משימוש בגווני תאורה קרים כמו באלו המתקבלים מנורות פלורסנט וכיוצא באלו.  

שימו לב כי שימוש בתאורה לא חייב לתפוס עוד מקום בחדר שלא לצורך. ניתן להכניס גופי תאורה על הקירות באופן כזה שיאיר את החדר בלי להכביד עליו עם חפצים נוספים.  

  1. שימוש בצבעים בהירים: סלון פינתי כאמור בדרך כלל יהיה בעל מגבלות מסוימות. סלונים מעוצבים , כאלו שאנחנו רואים מעת לעת במגזינים העוסקים בעיצוב מציגים סלונים בהם פלטת הצבעים היא מונוכרומטית. כלומר, השימוש הוא בצבעים של שחור ולבן. לעיתים שימוש בצבעים כהים זו אכן בחירה נכונה שעושה חסד עם המרחב. אבל, במידה ועליכם לעצב סלון פינתי ההמלצה תמיד תהיה ללכת על צבעים בהירים יותר. מלבד זאת, שימוש בצבעים חמים יכול להוסיף תחושה של רעננות לבית ולייצר אווירה קלילה יותר ורגועה יותר. 

 

בחירה של סלון פינתי לא צריכה למנוע מכם לקשט את החדר 

פריטי נוי הם הדרך שלנו הרבה פעמים להוסיף צבע למרחב. רבים טועים לחשוב כי מהרגע בו בחרנו סלון פינתי אנחנו לא יכולים להניח פריטים נוספים שיוסיפו נקודות של צבע וייצרו ’אווירה’ מסוימת בבית. 

אבל , גם אם יש לכם סלון פינתי אתם בוודאי יכולים להוסיף פריטי נוי שונים. כל שעליכם לעשות הוא פשוט לבחור בתבונה פריטים פרופורציונאליים למרחב. כאשר לרוב, בעוד אנו מדברים על סלון פינתי, נשתדל לבחור מעט פריטים אבל שלכל אחד מהם יש אופי וייחוד. 

למשל, כאשר אנו מעצבים סלון פינתי לא נבחר כמובן שולחן קפה מסיבי מעץ כבד. יכול להיות שנבחר דווקא שולחן קטן מעץ בהיר או אולי כזה הבנוי בצורה אחרת כמו קליעה של חבלים וכיוצא באלו. כך הכנסנו שני דברים בפעם אחת. מצד אחד הוספנו עוד אלמנט שמוסיף חמימות ואופי לבית. מהצד השני, יש לנו שולחן לא כבד מדי המעמיס על החלל. 

כמובן שפריטים נוספים כמו ווילונות , שטיחים וכיוצא באלו ניתן להוסיף ללא חשש גם כאשר מדובר על סלון פינתי. שימו לב כמובן שגם בבחירה של אלו יש לקחת בחשבון את פלטת הצבעים בה בחרנו להשתמש כאשר נשאף, במקרה של סלון פינתי, לשים כמה שיותר פריטים בהירים בצבעים חמים. 

כל מה שצריך זו נגיעה של צבע 

כאשר מדובר על סלון פינתי אנחנו לא צריכים יותר מדי כדי להפוך את הסלון שלנו לסלון ייחודי. אם יש דבר אחד עליו מסכימים כל המומחים של ’אריק דיזיין’ הוא שאפשר לקחת פריט אחד בלבד שישנה את התמונה ויהפוך את הסלון שלכם למיוחד. אתם יכולים לבחור כרית צבעונית או ספה בצע יוצא דופן. סביבן תבנו את שאר האלמנטים בחדר באופן שייתן לצבע קונטרה ו- ’ירגיע’ אותו. אבל את נקודת הצבע יהיה קשה לפספס. 

בסוף הכי חשוב שתהיו מרוצים 

זה לא משנה אם יש לכם דירה קטנה או גדולה, אם אתם בוחרים סלון פינתי או קוראים מגזין של סלונים מעוצבים מכל העולם ובוחרים רהיטים לחלל גדול במיוחד. הדבר הכי חשוב הוא שתשמחו בתוצאה הסופית. 

הרי בסוף, מי שעומדים לחיות בחלל החדש הם לא אחרים מאשר אתם. לכן, אנחנו ב- ’אריק דיזיין’ ממליצים לכם לא למהר. תנו לעצמכם זמן לשקול את האפשרויות העומדות לפניכם על מנת שתבחרו בסופו של דבר את הרהיטים והפריטים שיתאימו לכם וימלאו את מטרתם נאמנה. כמובן שאסור להתפשר על בחירה של רהיטים לא נוחים לטובת ’צבע’. האמינו לנו, כאשר אתם חוזרים מיום עבודה ארוך אתם רוצים שיהיה לכם נוח להרים את הרגליים למעלה על ספה נוחה. 

אתם לא חייבים לעבור את התהליך לבד. מחפשים סלון פינתי ?  אין בעיה. אנחנו מזמינים אתכם אלינו , אל אריק דיזיין . כאן תוכלו לדבר עם אנשי מקצוע מעולים ולמצוא סלון פינתי נהדר שישרת אתכם נאמנה.    

 

אריק דיזיין - חנות רהיטים

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 050-522-2806

arikdesign.co.il

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים