חיפוש
 
לדף הבית >>     הכל נדלן >>

מתווכים מומלצים במודיעין.- למה בעצם צריך מתווך...

 

תושב העיר בשאלה למנהל פורום מתווכים, פביאן סביר: ”רציתי לשמוע ממך, אנו עומדים בפני החלטה להחליף דירה בגלל שנולד לנו תינוק. למה בעצם אנו חייבים מתווך כדי למכור את הדירה ולמצוא גדולה יותר”. לתשובתו של פביאן כנסו!

 

ראשית אין תשובה שאחידה לכולם. זה תלוי בצרכים, באופי וברצון הלקוחות, לרבות נושא הבנתם במכירה וקניית נכסים, הליכי מיסו ועוד...

אני לא רואה את עצמי מתווך אלא כסוכן נדל"ן, זאת שליחות לעזור לאנשים, לאתר עבורם נכס שיהפוך לביתם, להציע את ארגז הכלים שלי הכולל ניהול מו"מ, אפיקי שיווק, יועצים משפטיים, שמאיים, מעצבים, שיפוצניקים, יועצי משכנתא וכו’.

הטעות הגדולה של הציבור היא ההתייחסות לסוכני נדל"ן כמתווכים של פעם..... הדור הקודם בהחלט היו מתווכים שלרוב עניין אותם רק העסקה ועמלתם, המתווך של ימינו הוא בפועל יועץ וסוכן נדל"ן שמציע ללקוחות מניפה של מוצרים נלווים כדי לקדם מכירה וקניה.

מציע למי שמתנגד לשלם "עמלת תיווך" שיעשה יבוא אישי של רכב ולא ישלם עמלת תיווך לייבואני הרכב, שלא יקנה בסופר ויפנה ישירות לחקלאי ולמפעל, שלא ישלם בחנויות הביגוד והנעלה, תרופות, טיפול רפואי, שלא יעסיקו עורך דין, רו"ח, וכו’..... שאת הכל יעשו בכוחות עצמם כדי לא לתגמל שום בעל מקצוע בתמורה לעבודתם.

לתפיסתי לכל אדם מקצוע שזאת מומחיותו, פעם אתה משלם בגין מומחיות זו ופעם משלמים לך בגין מומחיותך, אלו כוחות השוק והשרות בין בני אדם בחברה.

זו הסיבה שצריך יועץ נדלן...

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים