חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

200 אנשים עם מוגבלויות ואנשי צוות, בראשון לציון, חוסנו אמש

 

אנשים עם מוגבלויות, מלווים באנשי צוות ומשפחה, הגיעו אתמול לאחוזת ראשונים, שם התחסנו נגד קורונה * נזכיר כי אתמול החל מינהל הרווחה בעיריית ראשון לציון במבצע חיסון שורדי שואה ותושבים ותיקים עריריים * היום, יחלו להתחסן עובדי הוראה, בני 60 ומעלה, בבית החולים ע”ש יצחק שמיר

 

200 אנשים עם מוגבלויות ואנשי צוות, בראשון לציון, חוסנו אמש
--------------
אנשים עם מוגבלויות, מלווים באנשי צוות ומשפחה, הגיעו אתמול לאחוזת ראשונים, שם התחסנו נגד קורונה * נזכיר כי אתמול החל מינהל הרווחה בעיריית ראשון לציון במבצע חיסון שורדי שואה ותושבים ותיקים עריריים * היום, יחלו להתחסן עובדי הוראה, בני 60 ומעלה, בבית החולים ע"ש יצחק שמיר
-------------

מבצע "תן כתף" עולה שלב בראשון לציון. אמש התחסנו כ-200 אנשים עם מוגבלויות יחד עם צוותי המסגרות שבהן הם משתתפים, כמו: בית מיטל, מע"ש, מפעל מוגן, בית אקשטיין וצוותים של מעונות יום שיקומיים. המבצע יצא לדרך בשיתוף מינהל הרווחה בעירייה, שהעמיד הסעות לצורך החיסונים וכן משרד הרווחה וקופות החולים.

יהודה פרדוביץ’, ממועדון החירשים, הגיע להתחסן עם אשתו והוריה, כולם חירשים "שמחתי מאוד שקראו לנו להגיע ולהתחסן, ניסינו במשך הרבה זמן לתאם תור ולא הצלחנו, בבריאות לא משחקים ולכן ברגע שהוצע לנו, מיד הגענו".

נזכיר כי אתמול החלה העירייה במבצע חיסונים לשורדי שואה ותושבים ותיקים ללא עורף משפחתי.
מינהל הרווחה גיבש בימים האחרונים רשימה של תושבים שאין מי שיסייע להם לתאם חיסון ולהגיע לאחד ממרכזי החיסון של קופות החולים. במינהל הרווחה בעיריית ראשון לציון מתאמים את מועד וביצוע החיסון מול קופות החולים ובית החולים ע"ש יצחק שמיר (אסף הרופא) ומתנדבי מינהל הרווחה מסיעים את התושבים לחיסון ומחזירים אותם לביתם. יום למחרת החיסון, המתנדבים יצרו קשר בשנית עם התושבים וידרשו לשלומם. נציין כמובן שגם המנה השנייה תינתן לתושבים באותו אופן של ליווי ותיאום.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אנחנו מעודדים מאוד מקצב ההתחסנות אבל באותה נשימה חוששים משאננות. אנחנו מגרדים את הצבע הכתום בתוכנית הרמזור, עם כל המשמעויות של הדבר מבחינת מערכת החינוך והגבלות. אני קורא לתושבים לגלות איפוק וסבלנות ויחד נעבור את זה בשלום ונחזור לשגרה". בגן ראש העירייה, מוטי עג’מי, הוסיף כי מינהל הרווחה כולו התגייס כדי לסייע להצלחת מבצע החיסונים בעיר.

היום, יחלו להתחסן צוותי ההוראה בבתי הספר בראשון לציון, בני 60 ומעלה, בבית החולים ע"ש יצחק שמיר (אסף הרופא). עד כה חוסנו בראשון לציון, נכון לאתמול, כ-12,600 איש.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים