חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

התעניינות רבה לחידוש מבנים ברחבי העיר

 

בחודשים האחרונים, עם תחילת הפעילות של ”תרבות הדיור פ”ת” מטעם עיריית פתח תקוה, יצאו לפעול מספר פרוייקטים של חידוש מבנים ברחבי העיר. נכון להיום, נרשם גידול בהתעניינות לשיפוץ מבנים בכ-200%. 

 

התעניינות רבה לחידוש מבנים ברחבי העיר
בחודשים האחרונים, עם תחילת הפעילות של "תרבות הדיור פ"ת" מטעם עיריית פתח תקוה, יצאו לפעול מספר פרוייקטים של חידוש מבנים ברחבי העיר. נכון להיום, נרשם גידול בהתעניינות לשיפוץ מבנים בכ-200%. כזכור, בחודשים האחרונים החליט ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, על מהלך היפרדות מסניף האגודה לתרבות הדיור המקומי ויצירת אלטרנטיבה עירונית - "תרבות הדיור פתח תקוה". מדובר ביוזמה ראשונה מסוגה בישראל, אשר מאפשרת ליעל את השירותים לתושב ולחסוך בעלויות. בין הפרוייקטים שהחלו בביצוע בשבוע האחרון, מנחם בגין 25, אורלנסקי 13 א’ והמגינים 10.

"תרבות הדיור פ"ת" מאפשר לבניינים ישנים אשר אין ביכולתם לצאת לתמ"א מכל סיבה שהיא, להתחיל בהליך של שיפוץ ושיקום המבנה ולסיימו בתוך חודשים ספורים. במסגרת התהליך מגיע לבניין מהנדס שמכין כתב כמויות בעלות מסובסדת ולאחר מכן יוצאים לקבלת הצעות מחיר מקבלנים. בנוסף מעמידה העירייה לרשות בעלי הדירות הלוואה של עד 30,000 ללא ריבית ובפריסה של עד 48 תשלומים. כמו כן תעמיד הרשות לבניינים המעוניינים אפשרות לפיקוח בנייה בעלות מסובסדת של 2.5%, השירות ניתן ע"י מהנדס בניין מוסמך ומקצועי עם וותק וניסיון רב בפיקוח על שיפוצי מבנים.

ראש העיר רמי גרינברג "כפי שניתן לראות כבר היום, הגוף אותו הקמנו "תרבות הדיור פ"ת" מוכיח את עצמו ויותר תושבים מתעניינים ומתחילים בתהליך. תרבות הדיור הינו גוף חשוב ומשמעותי אשר מאפשר לנו להעמיק את התחדשות העיר. אנחנו נמשיך לפעול בכל דרך אפשרית לשיפור איכות החיים בעיר ולהפיכתה למטרופולין הגדול והחזק ביותר בישראל."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים