חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שבוע ההוקרה לצוותי החינוך בעיר

 

יום ההוקרה לצוותים החינוכיים שנחשב יום חג בעיר, המאופיין בשלל מחוות לצוותי החינוך החל מבלונים מקושטים בחדרי המורים וארוחות בוקר מפנקות למורים, יערך השנה גם הוא באופן מקוון בצל הקורונה. 

 

שבוע ההוקרה לצוותי החינוך בעיר

יום ההוקרה לצוותים החינוכיים שנחשב יום חג בעיר, המאופיין בשלל מחוות לצוותי החינוך החל מבלונים מקושטים בחדרי המורים וארוחות בוקר מפנקות למורים, יערך השנה גם הוא באופן מקוון בצל הקורונה. העירייה, בשיתוף עם מחזיק תיק החינוך מויש לוי, מחזיקת תיק הגיל הרך עדי מן, יו"ר הנהגת ההורים העירונית אייל כהן, יו"ר ועד הגנים העירוני שני הראל ומרכז פסג"ה, יזמה שבוע שלם עם הרצאות מרתקות, בדגש על מגוון רחב של סגנונות על מנת לאפשר השתתפות של צוותי החינוך בתחומים המעניינים אותם, החל מהעשרה מרתקת וסטנדאפ ועד להתנסות חווייתית בסדנת אפייה. כל ההרצאות מועברות באפליקציית הזום וללא עלות.

השבוע מתחיל היום ראשון 6.12, עם הרצאתו של ד"ר אייל דורון, על חשיבה יצירתית בעולם שלא הכרנו וניהול בזמנים של חוסר ודאות. ד"ר דורון חוקר ומפתח חשיבה יצירתית, מעניק למשתתפים את היכולת למצות מעצמם ומכישרונם את המיטב.

ביום שני 7.12, יתקיים מופע תיאטרון קומיקזה, מופע בידור מאולתר עם הרכב קומי מבריק, שזוכה להצלחה, והופך כל חומר מהקהל למערכון קליל חכם ומצחיק.

ביום שלישי 8.12, תתקיים סדנת אפייה חווייתית בהנחיית הודיה עיני, קונדיטורית לאפייה צרפתית ומקומית.

ביום רביעי 9.12, העיתונאית סיוון רהב מאיר בהרצאה מרתקת על יחסים בין דתיים לחילוניים. סיון רהב-מאיר, עיתונאית בחדשות ערוץ 2, גלי צה"ל וידיעות אחרונות, ולאחרונה אף מוסרת שיעורי תורה שבועיים בגוון אקטואלי בתל-אביב ובירושלים.

ביום חמישי 10.12, נעם חורב, כותב, יוצר ופזמונאי זוכה פרסי אקו"ם, יסר במפגש בהומור וברגש רב את סיפורו המרגש, אל דרכו האמיצה ורצופת המכשולים לעבר הגשמת החלום. בנוסף, ישתף בתהליך כתיבת השירים ויציאתם אל אוויר העולם ועוד.

ההזמנות יישלחו באופן אישי באמצעות המיילים והוואטסאפים לצוותי החינוך, דרך מרכז פסג"ה מודיעין.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים