חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

היסטוריה בלשכת המסחר ירושלים: הוקמה שלוחה של הלשכה בדובאי

 

ביום חמישי 12.11.20 נחתם הסכם להקמת שלוחה של לשכת המסחר ירושלים בדובאי שבמסגרתה יפתח מרכז עסקים של חברתBellucci Investment Holding ומרכז השקעות בישראל, שימוקם בבית לשכת המסחר ירושלים, ומטרתו תהיה לחבר בין חברות ישראליות לחברות מאיחוד האמירויות

 

נשיא לשכת המסחר ירושלים, דרור אטרי, ציין במעמד החתימה על ההסכם השבוע: " זהו רגע היסטורי וחשוב בתולדות המגזר העסקי, פתחנו היום גשר של שלום כלכלי בין ישראל-דובאי שיוביל לפתיחת דלתות בעוד מדינות רבות בעולם ולצמיחה לעסקים ישראלים ".

משלחת עסקים ראשונה והיסטורית של לשכת המסחר ירושלים בראשות נשיא הלשכה דרור אטריועמו נציגי 12 חברות ישראליות, נציגי פורום הכלכלי במזרח ירושלים (המאוגד בלשכת המסחר), בכירי סוחרי הרשות הפלסטינאית הפועלים בענפים שונים: תיירות, חקלאות, הייטק, סייבר, מדע, מסחר והשקעות בינלאומיות,נחתה בדובאי.

הגעת המשלחת התאפשרה כתוצאה שלהסכם השלום עם איחוד האמירויות. ההסכם נועד לקדם פעילות סחר חופשי אל מדינות המפרץ, מזרח אפריקה ודרום אסיה באמצעות אזורי הסחר הייחודיים של איחוד האמירויות.

הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות אותו חתם ראש הממשלה בנימין נתניהו ויורש העצר של הנסיכות במפרץ הפרסי, מוחמד בן זאידבתיווך גדולת ידידת ישראל בראשות הנשיא דולנדטראמפ,עובר לפסים ממשיים עם שיתוף פעולה חדש. לשכת המסחר ירושליםהקימה בימים אלו שלוחה בדובאי שמטרתה להיות כתובת לאנשי עסקים ישראל ואמירתיים לטובת שיתופי פעולה שונות ופעילות במדינות אלו.

השלוחה באיחוד האמירויות תוקם בדובאי כחלק מהסכם שחתמה הלשכה עם חברתBellucci Investment Holding . חברת ההשקעות באלוצ’י אחזקותהינה חברה בינלאומית הכוללת קבוצת חברות מהגדולות באיחוד האמירויות ושייכת למשפחת אל-בלושי,במקביליוקם בבית לשכת המסחר ירושלים שלוחה של מרכז פעילות חברת ההשקעות באלוצ’י בישראל.  

השלוחות התאומות בדובאי ובישראל יהוו כתובת מכוונת ומסייעת לחברות ישראליות ואמירתיות, בפיתוח וקידום שיתופי פעולה עסקיים, השקעות, יצירת הזדמנויות עסקיות ועוד.

מרכז העסקים יהווה כתובת מכוונת ומסייעת לחברות ישראליות ואמירתיות, בפיתוח וקידום שיתופי פעולה עסקיים, השקעות, יצירת הזדמנויות עסקיות ועוד.

כחלק נוסף מהסכם השותפות יוקם מרכז השקעות, שימוקם בבית לשכת המסחר ירושלים עם שלוחות בדובאי וירושלים,שיחל לפעול בחודשים הקרובים ומטרתו תהיה לחבר בין חברות ישראליות לחברות מאיחוד האמירויות.

במהלך ביקור המשלחת בדובאי נפגשו חברי המשלחת עם  השייח ג’ומעה אל- מכתום (ממשפחת המלוכה). השייח הביע עניין רב בבניית שיתופי פעולה בין לשכת המסחר ירושלים ואיחוד האמירויות שיושתתו על כבוד הדדי ושיתופי פעולה כלכלים ועסקיים. חברי המשלחת למדו מקרוב את מרכזי הסחר המרכזיים בדובאי שיעמדו כעת לראשונה גם לרשות אנשי עסקיםהישראלים בהם: אזורי הסחר החופשי של דובאי, מתחם אקספו 2020 ,נמל ג’בל עלי(מהנמלים הגדולים בעולם), חברת WORLD DP ומרכז התערוכות והירידים של דובאי.

נשיא לשכת המסחר בירושלים דרור אטרי: "אני גאה על הזכות להוביל את המשלחת העסקית הרשמית הראשונה של לשכת המסחר ירושלים לאיחוד האמירויות. זהו רגע היסטורי וחשוב בתולדות המגזר העסקי, פתחנו היום גשר של שלום כלכלי בין ישראל-דובאי שיוביל לפתיחת דלתות בעוד מדינות רבות בעולם ולצמיחה לעסקים ישראלים.

אנו רוצים לממש ולהעמיק את קשרי הידידות ושיתופי הפעולה עם בכירי הנסיכות, הממשל והקהילה העסקית  בדובאי. חשוב ביותר למגזר העסקי להצליח ללמוד ולהתחבר למרכז הפיננסי האזורי העולמי, בבניית אמון ושיתופי פעולה כלכלים ועסקים בין חברנו במגזר העסקי בבירתנו אהובה ירושלים,אם שלושת הדתות, לבין עולם העסקי האמירתי ולמזרח התיכון כולו שפותח בפנינו אפשרויות אדירות של חדשנות ויצירתיות פורצות דרך.

אני מודה לאל על הזכות להיות חלק מרגע היסטורי ומרגש לנו כבני העם היהודי והמגזר העסקי בישראל. מי ייתן ונביא את הבשורה החשובה לחברינו במגזר העסקי עם פתיחת נציגות הלשכה בדובאי. זו תהיה כתובת מכוונת ומסייעת לכל מי שיחפוץ לבוא ולעשות עסקים עם הקהילה העסקית באיחוד האמירויות. פתיחת נציגות של חברה בינלאומית מהגדולות באיחוד האמירויות בלשכת המסחר ירושלים היא בשורה ממשית נוספת."

באדר אל- בלושי, יו"ר חברת ההשקעות באלוצ’י אחזקות, ציין: "זוהי זכות גדולה עבורנו לקדם שיתוף פעולה עם ידידנו נשיא הלשכה מר דרור אטרי,ועו"ד ליאור כספי,כחלק מהסכם הנורמליזציה עם האמירויות שמבשיל בימים אלה. החתימה על הסכם שיתוף הפעולה בין לשכת המסחר וחברתנו, אחת החברות הגדולות בדובאי המרכזת קבוצה של חברות-בת ומעניקה שירותים רבים לעשרות מדינות באזור בתחומים מגוונים. מטרתנו המשותפת היא לקדם יחדיו את מרכז ההשקעות ישראל-איחוד האמירויות שיוביל את ההסכם לפרקטיקה ומעשים שיתרמו לכלכלה ועסקים בנינו ובין ישראל.

פתיחת שלוחת לשכת המסחר ירושלים בדובאי היא רגע מכונן בין שתי הערים ואנו נקדם את הקמתה של שלוחהשל קבוצת ההשקעות באדר אחזקות הבינלאומית, במסגרת לשכת המסחר ירושלים.צעד זה יפתח דלתות לשווקים בינלאומיים רחבים ואנו שמחים לקחת חלק במהלך זה."

סגן נשיא לשכת המסחר ירושלים עו"ד ליאור כספי,חבר המשלחת הישראלית, הוסיף ואמר: "עבודת המטה שקדמה לחתימת ההסכם כללה שיתופי פעולה רבים עם ידידנו נציגי המגזר הדרוזי בארץ, הביאה במידה רבה להצלחת המשלחת בדובאי.

ההסכם אותו קידמנו עם ביקורה של המשלחת מוביל לפתיחתה של שלוחת לשכת המסחר ירושלים. השותפים המכובדים שיוצאים אתנו לדרך יהיו יהפכו את ההסכם, הלשכה בדובאי ומרכז ההשקעות לאבני דרך חשובה בעשייה אמתית שתוביל להעמקת הקשרים העסקיים, שיתופי הפעולה והמסחר בין המדינות. אנו שמחים על מהלך פורץ זה ובטוחים כי המגזר העסקי ייהנה מפירות שיתוף הפעולה, החל מהתקופה הקרובה ולעתיד לבוא". 

אודות לשכת המסחר ירושלים– בירת המסחר של ישראל:

לשכת המסחר ירושלים הנה הגוף הרשמי המייצג את הסוחרים ובעלי העסקים בירושלים וסביבתה.ומהווה כיום בירת המגזר העסקי בישראל. הלשכה מהווה חלק מאיגוד לשכות המסחר, ארגון הגג של המגזר העסקי החופשי בישראל. הלשכה פועלת לטובת שמירה על יציבות המגזר העסקי והמשך פיתוחו של המשק על בסיס עקרונות של תחרות אמת, ביטול אפליות סקטוריאליות, שוויוניות ומתן הזדמנות שווה לכל. לשכות המסחר מייצגות באופן נאמן, נחרץ וללא פשרות את כלל המגזר העסקי החופשי, תוך התמקדות במגזר המסחר והשירותים. ללשכה חלק משמעותי בעיצוב תכני המדיניות הכלכלית שמובילים את מדינת ישראל להיות "המקופ לעשות בו עסקים".

אודות Bellucci Investment Holding:

חברת ההשקעות באלוצ’י אחזקות הינה אחת מחברות האחזקות הפיננסיות המובילות בדובאי בבעלות משפחתאל- בלושי. החברה מתמחה במספר תחומים: מסחר בסיגריות ממותגות ברחבי העולם, משלוחים ושינוע באיחוד האמירויות, בים התיכון, במזרח אסיה ובעירק, פיתוח נדל"ן מהמובילים בדובאי, ייצור סיגריות באיכות גבוהה לחלקים שונים בעולם, בנייה, ITעם מומחיות באוטומציה למשרד, ניהול כוח אדם לתעשיות, פתרונות IOT ועוד. החברה פועלת עם מודל עסקי פשוט ויעיל, צוות אנשי מקצועי מומחים מקומיים ובינלאומיים המיומן בזיהוי הפוטנציאל המסחרי ובתרגומו לגופים עסקיים חיים וצומחים. החברה מקדמת הזדמנויות ומאמצת חדשנות בדרך למיצוי פוטנציאל צמיחה. https://bellucciholding.com/

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים