חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

תושב פ”ת נרצח ע”י מחבל בצומת סגולה

 

ממצאי חקירה ראשוניים עולה כי החשוד בן 46, פלסטיני תושב השומרון דקר על המדרכה ישראלי בן 39 ופצע אותו באורח אנוש. מאוחר יותר הנדקר נפטר. ראש העיר: עיריית פתח תקוה תעשה כל שביכולתה כדי לתמוך במשפחה האבלה ולתת להם מענה ככל שיידרש. לצד האירוע הקשה, אני מודה לכוחות הביטחון וההצלה על פעילותם המהירה ועל תפיסת המחבל המתועב

 

מחקירה ראשונית עולה כי החשוד שוהה בלתי חוקי תושב הרש"פ, דקר תושב פ"ת ופצע אותו באורח קשה.
הפצוע פונה לבית החולים בילינסון כשהוא פצוע באורח קשה ובהמשך נפטר מפציו. החשוד הועבר לחקירה והנסיבות נבדקות.
ממצאי חקירה ראשוניים עולה כי החשוד בן 46, פלסטיני תושב השומרון דקר על המדרכה ישראלי בן 39. מממצאי החקירה עולה כי החשוד תושב שכם בן 46 המחזיק אישור כניסה לישראל, דקר את הקורבן בסכין ולאחר מכן נע לעבר הצומת. כוח משטרה שהיה סמוך לצומת עצר את החשוד ומצא על גופו את הסכין.
ממצאי החקירה מעלים חשד למניע לאומני.
ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, בהתייחסות לפיגוע בצומת סגולה: "לצערי הרב, התבשרנו בשעות האחרונות על אירוע קשה בו נרצח תושב העיר על ידי מחבל - בן עוולה. אני מבקש להשתתף בצער המשפחה ולחזק אותם בשעתם הקשה. עיריית פתח תקוה תעשה כל שביכולתה כדי לתמוך במשפחה האבלה ולתת להם מענה ככל שיידרש. לצד האירוע הקשה, אני מודה לכוחות הביטחון וההצלה על פעילותם המהירה ועל תפיסת המחבל המתועב. אני קורא לגורמים האמונים על הנושא למצות את הדין במהרה עם המחבל ועם אלו שסייעו לו. אני סמוך ובטוח כי כוחות הביטחון יידעו לשים את ידם במהרה על כל המעורבים באירוע."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים