חיפוש
 
לדף הבית >>     אלעד שמעונוביץ משנה לראש העיר >>

ספורטאי מצטיין? הגש בקשה למלגה

 

השבוע פרסמה העירייה ”קול קורא” המזמין ספורטאים מצטיינים להגיש בקשה למלגה

 

עיריית מודיעין מכבים רעות רואה חשיבות רבה בקידום פעילות ספורטיבית בקרב תושביה, ובכלל זה פעילות ספורטיבית הישגית. לצד השקעות עירוניות רבות בתחום זה, הקימה העירייה קרן מלגות לספורטאים מצטיינים על מנת לסייע לספורטאים יחידים או לקבוצות, להשתתף באירועים ברמה הארצית והבינלאומית.

המלגה מיועדת לעודד ולסייע לספורטאים מצטיינים, תושבי מודיעין מכבים רעות, על ידי קידום הכשרתם והישגיהם של מקבלי המלגה בענף בו הם מצטיינים. המלגה בסך של עד 2,500 שקלים, מיועדת, בין השאר, לסיוע במימון עלויות בהשתתפות בתחרויות בארץ או בחו"ל, השתתפות בקורסים או בהשתלמויות מקצועיות, אימונים מיוחדים, רכישת ציוד וכיו"ב.

ספורטאים מצטיינים העומדים בקריטריונים זכאים להגיש מועמדות לקבלת המלגה עד ליום ראשון 27.8.20 את הקריטריונים והטפסים להגשת המועמדות ניתן למצוא באתר העירייה תחת לשונית חינוך והשכלה.

חבר מועצת העיר מחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "המלגות הללו הן הדרך שלנו להוקיר ולתמוך בספורטאים הצעירים שלנו שמגיעים להישגים מרשימים ומביאים כבוד גדול לעיר מודיעין מכבים רעות. אני מזמין את הספורטאים שלנו, העומדים בקריטריונים להגיש בקשה למלגה כדי שנוכל לסייע לכם להמשיך להתפתח ולהצליח."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים