חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

פרידה ממנהלי ומנהלות העל יסודי הפורשים השנה מניהול

 

אמש (ראשון) נפגש ראש העיר רמי גרינברג עם מנהלי ומנהלות העל יסודי הפורשים השנה מניהול, למפגש סיכום ופרידה.

 

ראש העיר הודה למנהלים ולמנהלות על שנה מאתגרת ולא פשוטה ברוח השינויים שחלו בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, על ההתארגנות המהירה והיעילה ללמידה מרחוק תוך שמירה על קשר על התלמידים והפעלת הצוות החינוכי בתנאי אי-וודאות ובמציאות המשתנה חדשות לבקרים. "מערכת החינוך בפתח תקוה היא מהטובות שיש ועל כך יעידו הישגי התלמידים והתלמידות במבחני הבגרות, אחוז המתגייסים לשירות משמעותי והנוער הערכי הגדל בעיר. הלמידה בחינוך העל יסודי היא למעשה ההזדמנות האחרונה לאפשר לתלמיד/ה לרכוש כלים רגע לפני היציאה לצבא ובהמשך לאזרחות. השנה נגיף הקורונה איתגר אותנו באופן מיוחד, ונדרשנו  לעבור ללמידה מקוונת ולחשיבה מחוץ לקופסא ואני מודה לכולכם על העשייה הרבה. אני מאחל הצלחה רבה לפורשים ולפורשות וחופשה נעימה לכולם".

הנוכחים נפרדו מהרב יאיר שטבון אשר ניהל את אמית אלירז, מאיריס וינשטיין אשר ניהלה את תיכון טכנולוגי נעמת, מאמיר כהן שהחליף לשנה את אמיר ספוקויני בתיכון אמית כפר גנים, מאודליה איטח שניהלה את חטיבת שש שנתי גולדה, נתי נפתלי שהחליפה לשנה את שרית קיצוני בחטיבת אחד העם רמת ורבר, עידית הנדל שניהלה את חטיבת אולפנת הדר גנים ומהרב יניב כהן שניהל את אולפנת ישורון.

במפגש השתתפו גם מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ, מנהל המינהל רמי הופנברג ומנהלת האגף לחינוך על יסודי ד"ר ירדנה חדד אשר העניקו תעודת הוקרה ושי לפורשים והודו להם על תרומתם הרבה.

לאחר מכן יצא צוות מינהל החינוך לסיור שטח בחלק מהתיכונים/חטיבות, כאשר בכל בית ספר אליו הגיעו - הצטרפו למפגש עוד מנהלים מאותו אזור. צוות מינהל החינוך יחד עם מ"מ רה"ע רון כץ נפרד באופן אישי מהמנהלים והמנהלות, חילק שי והודה להם על שנה מאתגרת ולא פשוטה שהסתיימה בהצלחה. רון כץ ראש מינהל החינוך "היה לנו חשוב השנה לפגוש את המנהלים והמנהלות באופן אישי ולהודות להם על ההירתמות והעשייה המצוינת."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים