חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ירושלים והסביבה >>

ראש העיר אירח את שר הבריאות בחמ”ל הקורונה

 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אירח אתמול (א’) את שר הבריאות, יולי אדלשטיין, לביקור בעירייה והציג את היערכות וההפעלה של העיר לגל השני של הקורונה

 

על רקע החלטת הממשלה על ביצוע סגר במספר שכונות ברחבי הארץ החליט שר הבריאות לסייר בערים בהן קיימות שכונות בהגבלות. בביקור השתתפו גם ראש המל"ל, מ"מ ראש העיר ירושלים, מנכ"ל העירייה, אלוף פיקוד העורף, מחזיק תיק הביטחון בעירייה, לצד בכירי משרד הבריאות, הביטחון והמל"ל. בעקבות החלטת צוות השרים לאזורים מוגבלים, החל מיום שישי בצהריים הוטלו הגבלות על שכונת רוממה רבתי בירושלים.

שר הבריאות בחר בירושלים כנקודת ההתחלה שלו בסיור בערים עם ההגבלות, שם נפגש עם ראש העיר ליאון. השניים נפגשו ושוחחו גם על חמ"ל הקורונה הייעודי בעיריית ירושלים, שהופעל מחדש בהוראת ראש העיר. השניים דנו במצב הנוכחי ובדרכי הסיוע שמעניקה העירייה לתושבים הנמצאים בשכונות עליהן הוטל סגר. ראש העיר ירושלים הדגיש את החשיבות שבסיוע לאותם תושבים ובפינוי החולים אל בתי מלון מחוץ לשכונות הללו, במטרה להציל חיים ולמנוע את המשך ההדבקה. כמו כן הוא הדגיש שוב את הקריאה שלו לצמצם את ההגבלות ולדאוג למוסדות החינוך, בדגש על החינוך המיוחד.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "המטרה המרכזית שלנו היא לעצור בנחישות את שרשרת ההדבקה, לבודד את הנדבקים ולפגוע כמה שפחות בשגרת חייהם של התושבים שאינם חולים. אני נמצא בקשר הדוק עם כלל משרדי הממשלה בנושא, בהם גם משרד הבריאות, במטרה לפעול במהירות כדי לשפר את המצב. אני קורא לכלל הציבור להקפיד באדיקות על הנחיות משרד הבריאות, מדובר בהנחיות מצילות חיים".

שר הבריאות יולי אדלשטיין: "הסגרים הם כורח המציאות, אבל עלינו לוודא שהתושבים מקבלים את כל צרכיהם".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים