חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות תל אביב והסביבה >>

רק החינוך המיוחד יחזור ביום ראשון

 

עיריית תל אביב-יפו מודיעה כי לא תיפתח את גני הילדים וכיתות א-ג ביום א’, להוציא החינוך המיוחד שהלימודים בו יימשכו כפי שהיה עד כה.

 

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "לא ניתן לפתוח גנים וכיתות א-ג ביום ראשון על סמך הנחיות הניתנות ביום ששי. מתוך אחריות לשלומם ובריאותם של הילדים ושל הצוותים החינוכיים, לא נוכל לפתוח את מוסדות החינוך אלא לאחר שנלמד, נבין וניערך על פי ההנחיות שיינתנו בהמשך. הגנים ובתי הספר נקיים, הצוותים ממתינים בהתרגשות אבל אנחנו לא נשחק לפי כללים של אנשים שלא לוקחים אחריות.
חשוב לי להדגיש: במהלך כל משבר הקורונה פעלנו על פי כל ההנחיות וגם בימים האחרונים נערכה מערכת החינוך בעיר תל אביב-יפו להיפתח בשבוע הבא. ואולם שינויים בהנחיות, בכללים ובתנאים שהגיעו וממשיכים להגיע טורפים את הקלפים ודורשים מאיתנו להיערך מחדש. אני מאמין שחשוב ביותר לייצר מסגרות לילדים שיאפשרו להחזיר את המשק לפעילות מלאה- אבל המתווה המוצע אינו פתרון למשק, אינו פתרון למערכת החינוך, ובעיקר אינו מבטיח את שלומם ובריאותם של הילדים.

רק הבוקר התפרסמו ידיעות לפיהן המועצה לביטחון לאומי מתנגדת לפתיחת מוסדות החינוך, ונראה שהשינויים התכופים והכללים המשתנים הם רק תירוץ כדי למנוע את פתיחת הגנים ובתי הספר. ואם זה אכן המקרה - הצלחתם! אני מבטיח לכל ההורים: כפי שידענו להפעיל את כיתות החינוך המיוחד, נדע להפעיל את כל מערכת החינוך העירונית, אבל רק אחרי שנבטיח את שלום הילדים - שכן מי שנושא באחריות הוא אני.
אני קורא לראש הממשלה לבצע סוף סוף עבודת מטה מסודרת, שקופה ויסודית כדי להחזיר את האמון לציבור ההורים".

דוברות עיריית תל אביב-יפו, 03-7244720, dovertlv@tel-aviv.gov.il

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים