חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

למידה מרחוק ואין מחשבים פנויים בבית?

 

עיריות ראשון לציון ורמת גן חברו יחד כדי לרכוש מלאי מיידי במחיר מוזל. ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: ”מודעים לבעיה שיצרה החלטת הממשלה ללמידה מרחוק, נציע מחיר שיהיה מוזל כפליים”

 

החלטת הממשלה לקיים לימודים מרחוק יצרה קשיים רבים בקרב התלמידים וההורים, לעיתים קשיים שכלל לא נלקחו בחשבון. אחד מהם הוא העדר מחשבים פנויים לכל הילדים בבית. עיריות ראשון לציון ורמת גן חברו יחד ומציעים להורים מחשבים ניידים מותאמים לצרכים של הלמידה מרחוק ובמחירים מוזלים מאוד.
"אנחנו קשובים ומודעים לבעיה שיצרה החלטת הממשלה ללמידה מרחוק לאנשי חינוך ולמשפחות חסרות מחשב או ברוכות ילדים" אמר קינסטליך והוסיף "בעולם מדינות נלחמות על מכונות הנשמה, ואצלנו מערכות החינוך נלחמות, מיום שישי, על השגת מלאים זמינים של מחשבים ניידים ללמידה מרחוק. כדי להשיג יתרון לגודל וקדימות בהזמנות, חברנו יחד עם עיריית רמת גן בכדי להשיג מלאי מחשבים מיידי ובמחיר מוזל במיוחד לתלמידי העיר".
בעירייה מסבירים כי המחירים יהיו מוזלים שכן תתבצע רכישה בהיקף גדול וכן על ידי הוזלה עירונית שיוצאת מתקציבי החינוך והחירום.
מדובר במחשב נייד מדגם HP250 i5 מסך 15.6", זיכרון 8 GB וקשיח 256/512 GB כולל וינדוס ואופיס. מחיר השוק קרוב ל-3,000 ש"ח והוא צפוי להיות מוצע לתלמידי העיר בפחות מ-2000 ש"ח ובחלוקה של עד 12 תשלומים ללא ריבית בכרטיס אשראי.
המכירה תחל מחר ב-18:00 בערב דרך קישור לאתר שיפורסם באתר העירוני ובעמוד הפייסבוק. הרישום הוא לפי כל הקודם זוכה, כאשר לרבע מהכמות תינתן עדיפות למשפחות עצמאיות או עם שלושה ילדים בבתי הספר בעיר. למשפחות מוכרות ברווחה ולעולים חדשים עם אפשרות לחלוקה של 36 תשלומים ללא ריבית. תנאי סף לזכאות הוא כמובן לפחות ילד אחד בבתי הספר בעיר.
בעירייה מציינים עוד כי יערכו שלושה סבבי מכירה בהפרש של 24 שעות לפחות, כדי שלכולם תהיה הזדמנות אמיתית ליהנות מההטבה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים