חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

500 שקלים קנס לאזרח שיתגודד ליד דוכן או חנות

 

500 שקלים קנס לאזרח שיתגודד ליד דוכן או חנות לממכר פיתות וחמץ במהלך צאת החג השני. חמשת אלפים שח קנס והזמנה לשימוע לסגירה מנהלתית של בית עסק שימכור פיתות וחמץ במהלך צאת החג. מסר ברוח זה הועבר על ידי שוטרים

 

500 שקלים קנס לאזרח שיתגודד ליד דוכן או חנות לממכר פיתות וחמץ במהלך צאת החג השני. חמשת אלפים שח קנס והזמנה לשימוע לסגירה מנהלתית של בית עסק שימכור פיתות וחמץ במהלך צאת החג. מסר ברוח זה הועבר על ידי שוטרים ופקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון, מאז שעות הבוקר לעשרות בעלי מאפיות, חנויות מכולת ומרכולים ברחבי ראשון לציון. החשש שתמונות התגודדות והטורים הארוכים בפתחי החנויות ייצרו שרשת הדבקה.
החל מהבוקר מגבירה החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון את ההערכות שלה ברחובות, בים, בפארקים ובגינות הציבוריות. החל מהבוקר כל מי שיתפס על ידי הפקחים בגינות הציבוריות או מתקהל במרחב הציבורי תתבצע כנגדו אכיפה והקנס יעמוד על 500 שקלים. ההחלטה להגביר את האכיפה התקבלה בלב כבד, אולם בעקבות תמונת המצב העגומה שהחלה בסוף השבוע ונמשכה בכל חול המועד, בו נצפו אזרחים ומשפחות מתגודדים בפארקים ובגינות הציבוריות, כמו גם במרכז העיר ואף בחוף הים.
במהלך הימים הקרובים יופעלו לצד עשרות הפקחים וניידות המשטרה והחברה לביטחון של העירייה רחפנים ו-1500 מצלמות המתצפתות ומאתרות התקהלויות אסורות.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים