חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

למעלה מ-2200 מנות מבושלות חולקו לקשישים ברחבי העיר

 

  זינוק במספר המתנדבים במנהל לשילוב חברתי בעקבות מגפת הקורונה * עד כה טופלו אלפי פניות לשינוע תרופות, מזון, שיחות הרגעה וביקורי בית לבעלי צרכים מיוחדים וקשישים עריריים הזקוקים לסיוע * ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר : ”עיריית ראשון לציון תמשיך לתת תמיכה ומענה לתושביה”

 

 

יחידת ההתנדבות העירונית במנהל לשילוב חברתי גייסה מאות תושבי העיר שהתנדבו לטובת קשישים, משפחות עם צרכים מיוחדים ואנשים הזקוקים לסיוע הרווחה. באמצעות חמ"ל של משאבי קהילה שהוקם והתנדבות של תושבי העיר במנהל לשילוב חברתי. עד כה טופלו אלפי פניות לשינוע תרופות, מזון, שיחות הרגעה וביקורי בית למשפחות עם צרכים מיוחדים וקשישים עריריים.

גויסו תווים לסיוע במזון לנזקקים על פי קריטריונים של משרד הרווחה ומעל 500 מתנדבים חדשים הצטרפו מאז תחילתה המשבר בארץ והוכיחו כי בראשון לציון התנדבות היא דרך חיים. היום (22.3 ) חולקו יותר מ-2200 מנות ל- 1100 קשישים, המסתגרים בביתם. מבצע החלוקה יגדל בהמשך השבוע ל-1800 קשישים וכמובן ביתר שאת לקראת סוף השבוע במטרה להבטיח שאף קשיש בעיר לא יישאר רעב. המנהל לשילוב חברתי פתח ארבעה מוקדים לחלוקת מזון ומתנדבים ועובדי עירייה מחלקים עד לביתו של הקשיש ארוחת צהרים מזינה.

קרוב ל-2000 תושבים נוספים יקבלו סיוע וסלי מזון. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "עם אחד, לב אחד. יחד נעבור גם את מגפת הקורונה. עיריית ראשון לציון תמשיך לתת את התמיכה והמענה לתושביה. אני מעודד מאוד ממתנדבים רבים שמתגייסים לתת כתף, במיוחד עבור תושבים וותיקים ואנשים בעלי צרכים מיוחדים. זה מרגש אותי כל פעם מחדש".
סגן ראש העירייה, מוטי עג’מי, התלווה היום לחלוקת הארוחות ואמר: "אנו נעשה הכל בכדי להגדיל את כמות מקבלי הארוחות בהתאם לצורך ולמתנדבים הזמינים. אני מצדיע לכל עובדי המינהל והמתנדבים על העשייה שלהם בתקופה קשה זו".

בני הגיל השלישי נמצאים, על פי כל הנתונים, בקבוצת הסיכון מפני נגיף הקורונה. לאור זאת, פרסם משרד הבריאות המלצה לאוכלוסיית הקשישים ובפרט לקשישים עם מחלות רקע, ולאנשים עם מערכת חיסון חלשה, לצמצם מגעים ככל הניתן תוך שמירה על שגרת החיים. משמעות הדבר שרבים מהם יחששו לצאת לקניות, סידורים, בדיקות ועוד.
תושבים המעוניינים להתנדב- היכנסו ללינק ומלאו פרטיכם בטופס ואנו ניצור עמכם קשר.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdxt9ogVnTWcIqLtDMEtbY9UkQLqUsx8bxSF8TXRyBL407n7g/viewform?vc=0&c=0&w=1

מינהל לשילוב חברתי ומינהל קהילה מקדמים גם עבור המבודדים את המענה השוטף בקניית ושינוע תרופות, מענה אישי להורים איך מתמודדים עם פחדים ואפילו ספרים דיגיטליים להעביר את הזמן. המבודדים עצמם יכולים להתנדב בקיום שיחות טלפוניות יזומות לקשישים עריריים להפגת הבדידות. אם אתם בבידוד או אתם מכירים מישהו שכן? מנהל קהילה ומנהל לשילוב חברתי שילבו ידיים כדי להגיע לכל מבודד שזקוק לסיוע. כל שנדרש הוא להיכנס ללינק הבא, לרשום את פרטיכם ואת הסיוע הנדרש.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd9vb37GAoMlugLPBmUcuvXPCSz4bWiakmqvEL5IC3qylYXgw/viewform

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים