חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

ילדים, דשא, מסרים חיוביים והרבה מאוד צבעים

 

עיריית ראשון לציון תעטוף את כל גדרות גני הילדים באיורים צבעוניים ומשמחים * בחירת העיטוף נעשתה בשיתוף הציבור * תהליך עיטוף כל הגנים ימשך שלוש שנים * ראש העירייה, רז קינסטליך: ”ייתן ליקרים שלנו להגיע בכל בוקר לגן כשהם מלאים באושר, תחושה נעימה ושמחה”

 

 צבע אחיד-אאוט. הרבה צבעים ומסרים- אין. הצבע האחיד של עיטוף גני הילדים יוחלף ובמקומו תותקן על גדרות גני הילדים עיטוף צבעוני במיוחד שמציג ילדים, דשא, שמיים, פרחים, מסרים חיוביים ועוד. מדובר במהלך שמוביל מינהל שפ"ע בעיריית ראשון לציון שימשך שלוש שנים במהלכן כל גני העירייה יזכו למראה צבעוני ומשמח. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אני מאמין שהנראות של גן הילדים בבוקר תתרום למצב הרוח של הילדים, תעלה חיוך על שפתם ותפתח את הבוקר בדרך נעימה ומשמחת". בחירת העיטוף נעשתה בשיתוף הציבור. העירייה הציגה מספר דוגמאות בדף הפייסבוק העירוני והדוגמא האהובה ביותר על ידי הגולשים נבחרה. מחקר שנערך באוניברסיטת טקסס מצא שלצבעים יש השפעה על מצב הרוח והתפוקה. למשל E9רוק מקושר לטבע ולכן הוא דווקא מרגיע. לכחול יש אפקט מרגיע ואף הוא מקושר עם טבע (שמים כחולים). כחול גם מיצג יציבות, צהוב מייצר אווירה שמחה, חיובית וחברותית ועוד.

סגן ראש העירייה, אבי חיים, המחזיק את תיק שפ"ע וקידם את הפרויקט, אמר: "אני נרגש להציג פרויקט חדש ומיוחד, שייתן ליקרים לנו מכל להגיע בכל בוקר לגן כשהם מלאים באושר, תחושה נעימה ושמחה. כחלק ממדיניות ראש העירייה, רז קינסטליך לשיתוף ציבור, אתם ההורים קבעתם איך תראה הכניסה לגן הילדים של ילדיכם".

פרויקט זה מצטרף לתוכנית חדשה, שמובילה העירייה בגני הילדים ובבתי הספר, המבקשת לפתוח את יום הלימודים באווירה נעימה ורגועה. במסגרת התוכנית שעת השח"ר (שגרת בוקר חינוכית ראשון), נפתח הבוקר במוסדות החינוך בפעילויות שונות למשך רבע שעה, למשל: שיר, סיפור, ארוחת בוקר בריאה, צעידת בוקר, דמיון מודרך, שיח קבוצתי, הצגת פרויקטים ונושאים אישיים של התלמידים, תרגול יוגה, התעמלות בוקר, תרפיה, שיח על רגשות, שיח באנגלית, ריקוד ועוד..

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים