חיפוש
 
לדף הבית >>     אלעד שמעונוביץ משנה לראש העיר >>

פסטיבל מודיעין 2020 תחרות ארצית לריקודים סלוניים ולטיניים

 

בעוד שרבים ניצלו את השבת השמשית לטיול עם המשפחה, יותר מ-350 רקדנים ורקדניות בתלבושות מרהיבות מילאו את היכל הספורט בשכונת השבטים והשתתפו בתחרות  הארצית בריקודים סלוניים ולטיניים שמארחת העיר זו השנה השמינית.

 

 פסטיבל מודיעין 2020 תחרות ארצית לריקודים סלוניים ולטיניים

בעוד שרבים ניצלו את השבת השמשית לטיול עם המשפחה, יותר מ-350 רקדנים ורקדניות בתלבושות מרהיבות מילאו את היכל הספורט בשכונת השבטים והשתתפו בתחרות הארצית בריקודים סלוניים ולטיניים שמארחת העיר זו השנה השמינית.

התחרות, אורגנה על ידי אגף הספורט בעמותת סחלבים והמועדון המארח, בית הספר לריקודים סלוניים ולטיניים "דאנס קונטיננטל" בהנהלתם של  אירה ואבי צור.

לרגל התחרות הפך אולם הספורט בשכונת השבטים  לאולם נשפים ססגוני ואירח  על רחבת הריקודים כ-350 רקדנים מכל רחבי הארץ, משעות הבוקר המוקדמות ועד הערב. החל מרקדנים צעירים בגיל 4 שעושים את צעדיהם הראשונים על רחבת הריקודים ועד לרקדנים בוגרים בגילאי 60. כשהבנות עם שמלות מפוארות משובצות באבני סברובסקי המתנופפות על הרחבה והבנים בחליפות אלגנטיות, הציגו הרקדנים, לצלילי המוזיקה הלטינית הסוחפת או האירופאית הקלאסית, את יכולות הריקוד שלהם בפני הצופים שמילאו את האולם וכן בפני חבר השופטים של ההתאחדות הישראלית לריקודים סלונים AIDA, אשר דירגו את הביצועים. חבר מועצת העיר ויו"ר עמותת סחלבים אלעד שמעונוביץ הגיע לברך את המשתתפים.

את מודיעין מכבים רעות יצגו בתחרות 70 רקדנים מבית הספר לריקודים סלוניים "דאנס קונטיננטל". רבים מהם הצליחו לגרוף במהלך התחרות מדליות ושבחים רבים על הביצועים. שהפגינו.

בקטגוריות סולו זכו במקום הראשון וייסבורג אביב, שבד אווה, קליין מישל, נחמיאס נגה, תבור טליה, כהן יעל, גרייף אלין ונועה שמואלי.בקטגוריות זוגות היו אלה שון סקליגה ואמילי קרמפ, אבוטבול נועם ובן דוד טל, שרעבי שגיא ורון יהלי, אברהם ינאי וטיב טליה שחזרו הביתה עם מדליות וגביעים מוזהבים.

אירה ואבי צור: "התחרות הארצית לריקודים סלוניים ולטיניים "פסטיבל מודיעין" נחשבת לאחת התחרויות הגדולות המתקיימות בישראל אשר מביא יוקרה וכבוד גדול לעיר מודיעין מכבים רעות. אנחנו גאים ברקדנים שלנו שכל שנה מייצגים בכבוד את העיר בתחרות הזו ובשלל תחרויות בארץ ובעולם."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים