חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

מימון תכניות חברתיות למען שורדי השואה ובני הדור השני

 

המרכז העירוני להנצחת השואה בפתח תקוה, מקיים פעילויות לתיעוד סיפורי הניצולים והנצחת הנספים. למרכז תפקיד חשוב בשימור הזיכרון והנחלתו לדורות הבאים במסגרת הציווי ”לזכור ולא לשכוח”, ובנוסף מקיים פעילויות לבני הדור השני והשלישי שגדלו בצלה של השואה. השנה מפעל הפיס במסגרת המיזם ”פיס בלב הקהילה” יסייע במימון של פרויקטים לטובת ניצולי השואה.

 

 מפעל הפיס יממן תכניות חברתיות למען שורדי השואה ובני הדור השני בפתח תקוה

המרכז העירוני להנצחת השואה בפתח תקוה, מקיים פעילויות לתיעוד סיפורי הניצולים והנצחת הנספים. למרכז תפקיד חשוב בשימור הזיכרון והנחלתו לדורות הבאים במסגרת הציווי "לזכור ולא לשכוח", ובנוסף מקיים פעילויות לבני הדור השני והשלישי שגדלו בצלה של השואה. השנה מפעל הפיס במסגרת המיזם "פיס בלב הקהילה" יסייע במימון של פרויקטים לטובת ניצולי השואה.

ראש העיר רמי גרינברג "לאורך כל השנה אנו מקיימים אירועים ומקדמים פרויקטים למען ניצולי השואה, למען הנצחת סיפורם של השורדים והנצחת הנספים. השנה המרכז העירוני להנצחת השואה בראשות משה פלדמר, העלה מספר תכניות מקוריות וייחודיות שיספקו עניין לניצולי השואה ויאפשרו דרך נוספת לספר ולהנציח את סיפורם. בימים אלה בהם אנו מציינים 75 שנה לשחרור אושוויץ ישנה חשיבות גדולה עוד יותר לתיעוד סיפורם של שורדי השואה ולהנצחת סיפורם של הניספים. אני מודה למפעל הפיס על שיתוף הפעולה במימון פרויקטים מרגשים אלה ומאחל לכולם בריאות איתנה והמשך עשייה".

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי "מפעל הפיס גאה להמשיך ולהוביל את מיזם "פיס בלב הקהילה" במסגרתו הרשויות המקומיות מנצלות את הקצאות מפעל הפיס לא רק לצורך הקמת מבנים אלא גם לתכניות הפעלה בתחומי הרווחה ובדגש על האוכלוסיות שהכי זקוקות לו. אנחנו גאים לקחת חלק בפרויקט המקסים שמובילה עיריית פתח תקוה לרווחתם של ניצולי השואה ולמען הנצחת סיפורי השורדים וזיכרון הנספים בשואה. מפעל הפיס ימשיך להעמיק את ההשקעה בתחומים אלה גם בשנים הבאות. אני מודה לראש עיריית פתח תקוה, מר רמי גרינברג, על שיתוף הפעולה הפורה למען רווחתם של ניצולי השואה, האזרחים הוותיקים וכל תושבי העיר פתח תקוה".

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים