חיפוש
 
לדף הבית >>     נדלן מקומי >>

סוף השנה - הזמן לקבל משכנתא בריבית נמוכה

 

סוף השנה הוא זמן מצוין לקבל משכנתא בריבית נמוכה רועי צ’יפרוט מגלה שאנו נמצאים כעת בסביבת ריבית הנמוכה מזה עשור, וכי הבנקים מוכנים להוריד את הריבית על המשכנתא,כדי לעמוד ביעדים שנקבעו להם עד סוף שנת 2019

 

רועי צ’יפרוט, תושב מודיעין משנת 2001, הוא מנכ"ל איתנים סיטי, המתמחה בייעוץ משכנתאות לתושבי מודיעין והאיזור.

צ’יפרוט משתף אותנו בטיפ חשוב למי ששוקל לקנות דירה, לקחת משכנתא או למחזר את המשכנתא הקיימת.

לדבריו, סוף השנה האזרחית היא הזדמנות טובה לקבל משכנתא בתנאים מועדפים, כיון שלקראת סוף השנה הריבית בבנקים הרבה יותר אטרקטיבית.

צ’יפרוט מסביר, שהדבר נובע מהרצון של הבנקים להגדיל את הנתח שלהם, ולשם כך הם גם מוכנים להרוויח פחות.

עוד הוא מגלה, שלכל אחד מסניפי הבנקים ישנם יעדים שנתיים, וכי סניף או פקיד או פקידה שלא עמדו ביעד או במכסה השנתית שנקבעה להם, יעשו הכל כדי להגיע אל היעד, גם במחיר של הורדת הריבית על המשכנתא.

הוא מוסיף, "היום אנחנו נמצאים בסביבת ריבית הנמוכה מזה עשור! זהו שפל, שמהווה הזדמנות מאד טובה למחזר את המשכנתא!"

צ’יפרוט מאיץ בכל מי שמתכוון לרכוש דירה, לקחת משכנתא או למחזר משכנתא קיימת, לעשות זאת כבר עכשיו, לפני ששנת 2019 תגיע לסיומה.

הוא מציין, כי משרדו מציע לתושבי מודיעין פגישת יעוץ ללא התחייבות, בה צוות "איתנים סיטי" יעניק להם תמונה ברורה לגבי היכולות שלהם. "מי ששוקלים כעת רכישה של נכס, אנו ניתן להם המלצה לגבי סוג הנכס הנכון עבורם. עבור אלה המתלבטים לגבי מיחזור משכנתא, אנו נסקור בפניהם איזה אפשרויות עומדות בפניהם למיחזור המשכנתא שלהם. הנסיון מראה שביכולתנו לחסוך עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים." עוד הוא מוסיף שהפגישה ראשונה אינה מחייבת וללא עלות.

לפרטים נוספים: איתנים סיטי – 8709*

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים