חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

למידה חדשנית בחמ”ד תורני נצח ישראל פ”ת

 

בחמ”ד תורני  נצח ישראל פ”ת התקיימו בשבוע שעבר שיעורים בלמידה מרחוק וזאת כחלק מהלמידה העולמית של מיקרוסופט

 

בחמ"ד תורני  נצח ישראל פ"ת התקיימו בשבוע שעבר שיעורים בלמידה מרחוק וזאת כחלק מהלמידה העולמית של מיקרוסופט. עדי מור בירן מנהלת השיווק AZURE מיקרוסופט מזה"ת ואפריקה לימדה את תלמידי חמ"ד תורני  נצח ישראל פ"ת איך להתמודד עם עמידה מול קהל וכיצד לבנות מצגת טובה.

 המנהלת רווית זר הודתה לעדי על שיתופי הפעולה המשמעותיים לטובת הילדים ובסוף המפגש קיימה המנהלת שיח תובנות עם התלמידים בעקבות ההרצאה של עדי. הילדים אמרו דברים משמעותיים, כגון:"חיזק אצלי את הביטחון לעמוד מול קהל", "למדתי סגנונות שונים וכלים אשר אני יכול להשתמש בהם בעמידה מול קהל" "עמידה מול קהל חשובה ומחזקת את התקשורת הבינאישית ומיומנויות חברתיות" ועוד.

השיעור התקיים בעזרת הטימס (כלי בענן החינוכי 365) שלומית אלין מנהלת קהילת המורים מיקרוסופט ארגנה את המפגש המרתק .

 כמו כן התקיים מפגש משותף מרחוק של תלמידי כיתה ד’ בנושא הישוב שלי, התלמידים ספרו על צורת ההתיישבות בה הם גרים,עירוני ,כפרי,קיבוצי וקהילתי. בנושא התנהל שיח פורה בין בתי הספר, במפגש זה השתתפו תלמידי חמ"ד נצח ישראל, וייצמן בית יהושע ורעים ממשית שבעמק יזרעאל.

בנוסף התקיימה שיחת סקייפ עם איטליה במשחק מיסטורי סקייפ , השיח התנהל באנגלית, והתלמידים שאלו שאלות של "כן ולא" והיו צריכים לגלות את הארץ בה התלמידים איתם הם משוחחים גרים.

כל השיעורים התקיימו במסגרת Microsoft Global Learning Connection 

שהתקיים השבוע קהילת המורים של מיקרוסופט, בלה דיעי חברת קהילת המורים ורכזת התקשוב הובילה מפגשים אלו עם המחנכות אירית מרחום, אודליה גולקרוב , רחלי סלם ומיכל שבח רכזת אנגלית .

 

קרדיט לתמונה לביה"ס

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים