חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ניתוחים להגדלת חזה המבוצעים על ידי מומחה עולמי בטורקיה

 

כל אישה המעוניינת להגדיל את החזה שלה, בוחנת הרבה מאד אפשרויות מקצועיות כדי להגיע להחלטה הנכונה. רובן קראו חוות דעת מקצועיות ייחודיות על המנתח המוביל בטורקיה אשר מבצע ניתוחים מוצלחיםבתחום הכירורגיה הפלסטית וניתוחים להגדלת חזה, ד”ר אוזגה ארגון

 

כל אישה המעוניינת להגדיל את החזה שלה, בוחנת הרבה מאד אפשרויות מקצועיות כדי להגיע להחלטה הנכונה. רובן קראו חוות דעת מקצועיות ייחודיות על המנתח המוביל בטורקיה אשר מבצע ניתוחים מוצלחיםבתחום הכירורגיה הפלסטית וניתוחים להגדלת חזה, ד"ר אוזגה ארגון.

לאור המומחיות יוצאת הדופן שלו מגיעות לקליניקה שלו נשים רבות מרחבי טורקיה וממקומות רבים בעולם כולל נשים רבות מישראל.

היתרון בביצוע ניתוח הגדלת חזה בטורקיה

ד"ר אוזגה ארגון הוא בעל שם עולמי בכל הקשור לניתוחים פלסטיים בכלל וניתוחים להגדלת חזה בפרט. עם השנים הוא פיתח שיטה ייחודית בניתוח הגדלת חזה אשר יוצרת עבור האישה את החזה בדיוק בגודל שהיא ביקשה לנראות המושלמת שלה.

לפני הניתוח בוחן ד"ר אוזגה ארגון את החזה של כל אישה באופן מדוקדק ומציע לה את גודל השתלים המומלץ כדי ליצור פרופורציונליות עבורה. בסימולציה המתבצעת, יכולה האישה להרגיש את התחושה של החזה הגדול יותר, כדי שהיא תגיע להחלטה אם משקל זה נוח עבורה.

ניתוח בתוך בית חולים פרטי באיסטנבול

כלל מהותי בדרך ההתנהלות של ד"ר אוזגה ארגון הוא ביצוע ניתוחים להגדלת חזה אך ורק בתוך בית חולים ובחדר ניתוח. אחת הסיבות היא בכדי לקבל עזרה מרופאי חדר המיון, אם המנותחת לא תרגיש טובבמהלך הניתוח או בסופו.

לאור המקצועיות שלו, משתמש המנתח הפלסטי רק בשתלים מסוג MOTIVA המיוצרים תוך שמירה קפדנית על איכותם של חומרי הגלם ובקרת ייצור כדי לוודא שכל אחד מהשתלים הוא גמיש ובטיב מעולה.

טיסה לניתוח בטורקיה

חבילת הטיסה לטורקיה כוללת המראה נוחה משדה התעופה בן גוריון או רמון בישראל ושהייה של כמה ימים במלון מצוין בדרגת ארבעה כוכבים או חמישה כוכבים באיסטנבול.

המפגש הראשון עם המנתח הוא לצורך תכנון הניתוח ובחירתם גודלם של השתלים. לאחר מכן מתבצע הניתוח שאותו מבצע ד"ר אוזגה ארגון בעצמו בעזרת צוות האחיות והמרדים שלו.

במהלך ניתוח הגדלת חזהמבצע המנתח פתח קטנטן בכל שד כדי לא ליצור צלקת ומחדיר את השתלים דרכם. לאחר ההתאוששות, המנותחת מועברת לבית המלון ולאחר כמה ימי החלמה היא מגיעה לבדיקת התוצאה. ברוב המקרים הניתוח עובר בהצלחה והאישה מרגישה את השוני המהותי בנראות החזה לאחר הנזקים שהותירו ההריונות ושעות ההנקה המרובות לאחר הלידות.

לאחר ההחלמה הקצרה, חוזרת האישה בנראות חדשה ועם המון ביטחון עצמי לישראל וממליצה לכל חברותיה לבצע הליך זהה בטורקיה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים