חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שירותי הובלות מיכאל ובוריס בחולון

 

לאחר העונה הבוערת הגיע הזמן להתארגן להובלות דירה גם בצורה נוחה יותר ולחוצה פחות. המובילים של שירותי הובלות מיכאל ובוריס בחולון מכירים היטב את עונת ההובלות שמתחילה לאחר הקיץ הלחוץ. זהו הזמן לעבור דירה בחולון במחירים נוחים יותר לאחר שכבר התחילה שנת הלמודים ובין החגים

 

לאחר העונה הבוערת הגיע הזמן להתארגן להובלות דירה גם בצורה נוחה יותר ולחוצה פחות. המובילים של שירותי הובלות מיכאל ובוריס בחולון מכירים היטב את עונת ההובלות שמתחילה לאחר הקיץ הלחוץ. זהו הזמן לעבור דירה בחולון במחירים נוחים יותר לאחר שכבר התחילה שנת הלמודים ובין החגים.

בזמן כזה פחות אנשים מרגישים נוח לעבורדירה ולכן גם המחירים זולים יותר וגם זמינות המובילים בחולון טובה יותר. יש אפילו אפשרות ליותר מהובלה אחת ביום ולכן גם תוכלו להשיג מובילים בשעות פחות מקובלות. לכם זה יהיה בוודאי טוב יותר אם תוכלו לקבל על זה מחיר זול יותר.

להתכונן להובלה בחולון

כשאתם עוברים דירה שימו לב אם אתם באמת צריכים להוביל אתכם את כל התכולה. יש היום מגמה מאוד אופנתית  לעשות סדר, למיין ולזרוק כל מה שלא נחוץ, להעביר לצדקה או לחנויות יד שנייה. בכך אתם מצמצמים מאוד את תכולת הבית, גם מוזילים את מחיר ההובלה וגם עוברים דירה לבית שיהיה הרבה פחות עמוס מאשר בעבר.

הובלות בוריס ומיכאל מכירים היטב את ההתלבטויות האלה של מי שאינו רוצה להיות קבור שוב מתחת לכל כך הרבה תכולה מיותרת. הטיפ שלהם הוא לא רק להיפטר מעודפים, אלא גם לאחסן במחסנים מיוחדים מה שחשוב לכם לשמור עליו אבל אינכם זקוקים לו בבית. יש היום סידורי אחסון נוחים מאוד לתקופות ארוכות. בהם אתם יכולים לשכור מקום אחסון לתכולה שאינכם זקוקים לה אבל יש לה ערך סנטימנטלי בעיניכם.

קחו מובילים עם אחריות וביטוח

אחד הנושאים החשובים ביותר בהובלה הוא הביטוח שיש למובילים שלהם. הובלות דירה לא אמורות להיות בעייתיות, אבל תאונות קורות מדי פעם ולכן כדאי להיות מוכנים לכל מקרה כזה. מובילים צריכים להיות עם אחריות מקצועית לכל מקרה של נזק לתכולה או לדירה או לבניין, ולכן שאלו על כיסוי ביטוחי ועד איזה סכום. לעוד פרטים הנסו אלינו לאתר

תגלו לפעמים שהמובילים שלכם מבוטחים רק בסכום מוגבל יחסית ולכן כדאי לכם לשאול. אחריות היא גם על ההובלה הבטוחה של רהיטים ותכולה יקרה בדרך נאותה ונכונה. זה אומר להוריד פסנתר בעזרת מנוף תקני ובטוח ולא לגרום לנזק בגלל הורדה במדרגות כמה קומות.

לארוז נכון לקראת הובלת דירה

אם אינכם מומחים באריזה נכונה כדאי לכם להיעזר בשירותי אריזה של מובילי דירות. הם יודעים לא רק איך לצמצם את האריזות למינימום, אלא גם כיצד לעטוף אותן ולשמור על כל התכולה שלכם בצורה הבטוחה. אתם יכולים לראות אותם עובדים מהר מאוד כדי לחסוך זמן, ותוך כדי כך הם גם מצליחים לארוז במיומנות מדהימה. אריזה מקצועית על ידי הובלות מיכאל ובוריס חולון גם מפחיתה את הסיכוי שמשהו יקרה לחפצים שלכם ויקרה להם נזק משום שעוטפים אותם נכון יותר ומרפדים למניעת שברים ושריטות.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים