חיפוש
 
לדף הבית >>     אלעד שמעונוביץ משנה לראש העיר >>

פסטיבל הקרקס הבינ”ל חוזר העירה

 

 בימים אלה עובדים במרץ באגף תרבות ואירועים על התכנית העשירה והצבעונית של פסטיבל הקרקס הבינלאומי. אתגר לא פשוט עומד בפניהם, שכן זו השנה ה-8 שבה הפסטיבל יתקיים במודיעין מכבים רעות, והרצון למופעים לא שגרתיים ושמירה על ייחודיותו גובר משנה לשנה...

 

 בימים אלה עובדים במרץ באגף תרבות ואירועים על התכנית העשירה והצבעונית של פסטיבל הקרקס הבינלאומי. אתגר לא פשוט עומד בפניהם, שכן זו השנה ה-8 שבה הפסטיבל יתקיים במודיעין מכבים רעות, והרצון למופעים לא שגרתיים ושמירה על ייחודיותו גובר משנה לשנה.

במרוצת השנים הצליח הפסטיבל להוות אטרקציה מרהיבה ומלאת אדרנלין עבור אלפי מבקרים מהעיר ומחוצה לה. השנה מצפים שתכנית הפסטיבל אף תצליח למשוך יותר מבקרים ולהפתיע מחדש עם מופעים שטרם נראו כמותם.

הקונספט של הפסטיבל בנוי כך שבקרית הפסטיבלהמשתרעת במתחם היכל התרבות, חניון בית הספר עירוני ב’ ופארק הדגים, ימוקמו במות שונות שישרתו כ-25 מופעי קרקס שונים ומגוונים, ובאי הפסטיבל יוכלו לסייר ביניהן בנוחות. המופעים מתקיימים מספר פעמים לאורך כל הערב בהדרגה כך שניתן יהיה ליהנות משלל המופעים."עוד לא ניתן לחשוף מה יהיה במופעים", אומר ג’קי בכר המנהל האמנותי, "אך ניתן כבר לומר שצפויים להיות כ-25 מופעים מחו"ל ממדינות כמו סין, אנגליה, ספרד ועוד . כמובן שאי אפשר בלי תוצרת מקומית איכותית ויהיו מופעים מישראל, בהם, הפקת מקור במיוחד לרגל הפסטיבל המשלבת קרקס וירטואוזי עם להקת הקצב המצליחה שקטק."

לאורך ימי הפסטיבל, יוכלו ילדים ומבוגרים להתנסות מסדנאות קרקס המשלבות מגוון רחב של אלמנטים כמו צלחות סיניות, סרט מחול, חישוקים, ג’אגלינג ועוד כלים מעניינים.ביום האחרון לפסטיבל, 17.9, תתקיים תחרות נאמבר הקרקס הישראלי. במסגרת התחרות ישתתפו אמני קרקס מהבולטים בישראל.

אלעד שמעונוביץ’, מחזיק תיק התרבות: "הפסטיבל יתקיים זו הפעם השמינית בחג הזוכות הקרוב. הפסטיבל הפך לאירוע מסורתי בארץ בכלל ובעיר בפרט, שהמבקרים נהנים לחזור אליו בכל שנה. מצד שני, אנחנו דואגים לחידושים וריגושים חדשים עם עולמות תוכן נוספים של קרקס המגיעים ממדינות וסגנונות שונים, כדי לרענן וליצור עניין גם לאחר כ"כ הרבה שנים."

אלון שמידט, מנהל אגף תרבות ואירועים:"פסטיבל הקרקס הבינלאומי הינו נדבך נוסף בשלל אירועי התרבות המתקיימים בעיר. עם הפסטיבל באה התרגשות גדולה וזוהי הזדמנות של כולנו לחזור לילדות וליהנות מרגעי קסם, אקרובטיקה, ליצנות ואווירה קסומה של קרקס. אני מזמין את כולם, ילדים ומבוגרים להגיע פסטיבל ייחודי."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים