חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

אוכל, בירות ואווירה נפלאה. מה צריך יותר מזה?

 

ב-Jem’s Beer Factory (או Jem’s) תיהנו מתפריט כשר הכולל מנות בשר קלאסיות עם טאץ’ מיוחד, מבחר עיקריות ומנות פתיחה מגוונות

 

כשנכנסתי לג’ימס נתקלתי מיד בשלל ריחות של מטעמים, במקררי בירה, באורות מעומעמים, בעיצוב כפרי ועוד. השאלה הראשונה שעלתה במוחי הייתה: האם מדובר בבר או במסעדה? רועי, הבעלים של המקום, קיבל אותי עם טעימה של בירת חיטה לצד פרוסת תפוז והסביר על הג’ימס בהתלהבות ותשוקה על הג’ימס.

אני התרשמתי מכך שהמקום מתאפיין בעיקר בספונטניות, בזרימה ובקשר עם האנשים. בג’ימס דוגלים בכך שכל מה שהם מציעים ללקוח הוא עבודה שלהם: האוכל, הבירות והאווירה. כשברקע מוזיקה טובה, חלפתי על פני קבוצות די גדולות של בליינים, שישבו לערב בירה, והתיישבתי על הבר.

בזמן שקיבלתי טעימה של בירה עם ארומת וויסקי, שהייתה יוצאת דופן, הצצתי בתפריט וגיליתי שג’ימס זה המקום לשבת בו לערב משוגע עם חברים על קנקן של כמעט 9 ליטר. התפריט של הג’ימס כשר ומנות הבשר הקלאסיות מקבלות את הטאץ’ של המקום, עם נקניקיות שמכינים בעצמם, מבחר מנות עיקריות וגם מנות פתיחה מגוונות.

רועי איפשר לי לטעום מספר מנות ומבין כולן הכבד הקצוץ עם חמוצים תוצרת ג’ימס הייתה ללא ספק המנה המנצחת. נראה שקהל הלקוחות מגיע בעיקר מהמלצות ומקשרים. בג’ימס אוהבים לשמור על הפינה שלהם ולתת לאנשים למצוא אותם בעצמם. בזמן שחיכיתי למנות שהזמנתי, התרשמתי מהעיצוב מלא המחשבה שממלא את המקום, מבקבוקי בירה מלאים שיק עם הלוגו של המקום (אם תבואו עם הבקבוק תקבלו ריפיל בחצי מחיר), ומגאווה ותשוקה אמיתית לתעשיית הבירה.

הנוכחות של רועי מאוד מורגשת בג’ימס, והוא נמצא כדי לתקשר עם הלקוחות ולפתור כל בעיה שצצה, ופני הצוות כפני המנהיג. בג’ימס גם מארגנים אירועים ומוכנים לתת יד לכל רעיון שיבוא בבחינת העיצוב והזרימה. אחרי ערב מלא בבירה ובטעימות נהדרות, בחרתי את הסופלה פרווה של הג’ימס, שהתקשיתי להאמין שהוא באמת פרווה.

בסופו של דבר, השאלה האם הג’ימס הוא בר או מסעדה נשארה תלויה באוויר, אבל אולי אתם תוכלו לפתור אותה בעצמכם. בג’ימס כבר מוכנים לעונה החמה, ואתם מוזמנים לערב זורם עם חברים, אוכל טוב, שירות מצוין, ואווירה כזו כמו שמציע כל בר או מסעדה עם בירות מטריפות.

תעודת זהות

כניסה: כניסה חופשית בשעות היום, בשעות הערב ללא ליווי מבוגר מגיל 21+.

שעות פתיחה: א׳-ו׳ 02:00-12:00, שבת 02:00-19:00.

כתובת: החרט 1, ישפרו סנטר, מודיעין מכבים-רעות.

טלפון: 053-9377520.

פעילים בפייסבוק (ג’ימס מודיעין Jem’s Modiin) ובאינסטגרם (@jems_modiin).

כשר.

חניה בחינם.

שירות משלוחי בירה.

הזמנת מקומות בטלפון.

 

מאת רוני ארגמן, בלוג אישי: משתדלת להצליח" ישראבלוג, ra.roniargaman@gmail.com

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים