חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

רבבות בחגיגות יום העצמאות  במודיעין

 

עשרות אלפי תושבים חגגו בערב יום רביעי האחרון את יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל עם אמנים מובילים, בבמות שהוקמו במיוחד לחגיגות ברחבי העיר בהפקת האגף לתרבות ואירועים בעירייה.

 

עשרות אלפי תושבים חגגו בערב יום רביעי האחרון את יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל עם אמנים מובילים, בבמות שהוקמו במיוחד לחגיגות ברחבי העיר בהפקת האגף לתרבות ואירועים בעירייה.

 ראש העיר, חיים ביבס שפתח את חגיגות העצמאות בבמה המרכזית באמפי עמק החולה בירך את עשרות אלפי התושבים שהגיעו לחגוג במתחמים השונים ואמר כי "העיר שלנו מסמלת את התפתחותה של ארצנו הקטנטונת. עיר צעירה המתפתחת במהירות, מונה כמעט 100 אלף תושבים, אך מתנהגת כקהילה אחת גדולה ומיוחדת והיא מהווה דוגמה ומופת לערים במדינת ישראל בתחומים רבים."

לאחר מכן, סחפו את הקהל להקת תיסלם האגדית, עם שירי הרוקנרול הישראליים שהלהיבו את הדור שגדל עליהם כמו גם ילדים ונוער. בסיום המופע ולאחר מטח הזיקוקים המרהיבים בשמיים, עלתה הפקה מקומית שבוימה במיוחד לרגל האירוע המספרת על תייר שבדי העונה לשם יוהאן, שמגיע לעיר ומתפלא על חוסר ההתרגשות מהאירוויזיון הקרב ובא, תוך כדי שהוא מטייל ברחבי העיר ופוגש את תושבי העיר ואף מציע לראש העיר הצעה שאי אפשר לסרב לה... לצד הסרטונים אודות האירוויזיון, הופיעו להקות מחול, חבורות זמר ואקרובטיקה מהעיר. עם סיום ההקרנה, עלה על הבמה הזמר קובי אפללו שריגש את הקהל עם קולו הצלול ובחצות הליל, הופיע הכוכב שייצג אותנו בארוויזיון, נדב גדג’ שהלהיב את בני הנוער ולאחריו, דיג’יי זיו ירושלמי עם מוסיקה אלקטרונית מקפיצה ומשמחת.

 במקביל לבמה המרכזית, נערכו מופעים נוספים בבמות בעיר: במתחם הדשא מרכז מכבי עולמי במכבים, התקיים המופע הבידורי "ישראל עולה על הגל"  בהשתתפות חנה לסלאו ולהקות מקומיות. במתחם האולפנה התקיים מופע של הזמר והיוצר נתן גושן עם מיטב השירים המיוחדים והאהובים. לפניו, הופיעה להקת ומקהלת ישיבת "לפיד מודיעין", להקת ומקהלת בנות אולפנה "אורות מודיעין", להקת אמי"ת בנים ולהקת אמי"ת בנות. לאחר מופעו של גושן, נערכה הרקדה המונית משמחת עם להקת "קולות". במרכז הירידים בעמק החולה, נערכה הרקדה עם מיטב ריקודי העם הישראליים, על ההרקדה היה אחראי דן עיני. בגבעת הברושים, כמיטב המסורת, מסביב למדורה ועל מחצלות וכריות, התקיימה אל תוך הלילה, שירה בציבור עם יוסי לב ותזמורתו שניגנו ושרו מוזיקה ישראלית מכל הזמנים, עם מוני ארנון וסוזי מילר.

 במהלך יום העצמאות ובסוף השבוע, בילו תושבים ומבקרים רבים באתרי הטבע העירוניים ובפארק הגדול בעיר, פארק ענבה. בפארק ענבה קיבלו בכניסה לפארק שקיות אשפה ממנהלת אופק האחראית על תפעולו של הפארק, לעידוד השמירה על הניקיון והסדר והילדים נהנו מפעילות מזרקות המים בחג וממתקני השעשועים הרבים. כמו כן, תוגברו כוחות השיטור והפיקוח העירוני שסיירו באופן יזום בפארקים השונים, על מנת לאכוף את איסור הבערת האש בפארקים.

אטרקציה נוספת שהיתה בעיר היתה החניון הצה"לי שנפתח השנה במתחם הסמוך לקניון מודיעין ובמהלכו נהנו המבקרים מפעילויות בהובלת חיילי חטיבת הקומנדו ומהיכרות מקרוב בטנק המרכבה, תומ"ת נגמשים וכלים צבאיים נוספים.

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: "אירועי יום העצמאות היו מאורגנים ומוצלחים וללא פסק תושבי העיר הצביעו ברגליים. המופעים והאירועים היו שילוב נכון וראוי בין אמנים איכותיים במחיר שפוי יחד עם להקות ואמנים מקומיים שיצרו תמהיל מנצח. אני רוצה להודות לכל עובדי העירייה שעבדו מסביב לשעון להצלחת האירועים ובראשם אגף תרבות ואירועים. אנחנו כבר מתחילים בהיערכות לקיץ ויש למה לצפות."

 מנהל אגף תרבות ואירועים, אלון שמידט:"אירועי יום העצמאות ה71הסתיימו בהצלחה מרובה אלפי תושבים חגגו עמנו והצביעו ברגליים והגיעו בהמוניהם לבמות השונות ונהנו מתרבות מקומית וישראלית. האירועים התעצמו ביום שלמחרת כשאלפים הגיעו והצדיעו לחיילי צה"ל שפרשו לנו חניון צהלי מרשים ומרגש ,לא צריך היה לצאת מהעיר כדי לחגוג וליהנות מיום העצמאות בגאווה. " מה שנאמר לשיפודים תדאגו בעצמכם את השאר תשאירו לנו ....". נתראה באירועים הבאים!".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים