חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

חולון משפרת את הממוצע הארצי בבגרויות חשבון

 

חולון משפרת את הממוצע הארצי בבגרויות בחשבון. שיא חדש לתלמידי חולון: 16.7% מבוגרי העיר סיימו 5 יחידות במתמטיקה בשנת 2017

 

קרן טראמפ  מפרסמתכל שנה את מפת המצוינות במתמטיקה וממנה עולה, כי במשך ארבע שנים ברציפות תלמידי העיר חולון מצליחים להציג עלייה קבועה בשיעור בוגרי 5 יחידות במתמטיקה אשר מסתכמת בלמעלה מ-70%. השיא החדש: עלייה רצופה של למעלה מ-70% במשך 4 שנים כך שבשנת 2017 את שיעור בוגרי 5 היחידות במתמטיקה בחולון עומד על 16.7%, כאשר הממוצע הארצי הינו 14.3%.

ממצאים אלה מתבססים על נתוני התמונה החינוכית של משרד החינוך שפורסמו בקיץ ומשקפים את הישגי התלמידים במועד קיץ 2017 תוך השוואה לנתוני שנת 2012.

 בעקבות זאת,  אישרה קרן טראמפ לאחרונה מענק לעיריית חולון בסך 1,060,000 ש"ח לצורך הטמעת תכנית עירונית, שמטרתה העלאת מספר התלמידים הלומדים מתמטיקה ברמה גבוהה החל מחטיבת הביניים. התכנית מיועד להכשרה של מנהלים, מורים ורכזי מקצוע הן בתחום הדעת והן בתחום הפדגוגי, במטרה להפוך את לימודי המתמטיקה לרלוונטיים ולמאתגרים ולהביא להעלאת שיעור תלמידי כיתות י"ב בוגרי לימודי מתמטיקה ברמת חמש יחידות לימוד.

 תגובת של אריאלה קידר, ראש מינהל החינוך של חולון לידיעה: "העלייה היפה במספר התלמידים המסיימים 5 יחידות במתמטיקה בעיר היא תוצר של מאמץ מתמשך וממוקד באוכלוסיית התלמידים  ובהשקעות גדולות שבאות לידי ביטוי במתן שיעורי תגבור במתמטיקה בתיכונים, באיתור תלמידים כבר בכיתה ז’ שיש להם פוטנציאל למידה בלי קשר לציוניהם, ומתן מערך תומך וסולמות להצלחה לתלמידים. כניסת הקרן לשותפות עם מנהל החינוך לקידום לימודי מתמטיקה בזירה העירונית מהווה נדבך נוסף ומשמעותי בקידום המצוינות העירונית. אנו נמשיך ונשקיע גם בשנים הבאות בתלמידי העיר בתחום המתמטיקה".

הגרף המצורף הינו מתוך אתר "מפת המצוינות של ישראל"

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים