חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

למה כדאי לכם להוציא דרכון אוסטרי

 

במהלך השנים האחרונות, ניתן לראות מגמה עולה של ישראלים ממוצא אירופי שמוציאים דרכון של מדינות המוצא של אבותיהם מאחר והם זכאים לכך, ואילו אוסטריה היא אחת המדינות המובילות בתחום זה. אז למה כדאי לכם להוציא דרכון אוסטרי, מי זכאי לדרכון הנחשק ומה עוד עליכם לדעת על כך?

 

במהלך השנים האחרונות, ניתן לראות מגמה עולה של ישראלים ממוצא אירופי שמוציאים דרכון של מדינות המוצא של אבותיהם מאחר והם זכאים לכך, ואילו אוסטריה היא אחת המדינות המובילות בתחום זה. אז למה כדאי לכם להוציא דרכון אוסטרי, מי זכאי לדרכון הנחשק ומה עוד עליכם לדעת על כך? בכתבה זו, נסביר לכם כל מה שצריך לדעת על הוצאת דרכון אוסטרי, היתרונות הטמונים בדרכון האירופי הנחשק וכל הסובב סביב נושאים אלו. 

 

מי זכאי לדרכון אוסטרי?

לפני שנסביר לכם על כל היתרונות הטמונים בהוצאת דרכון אוסטרי, הרי שקודם לכן עליכם לדעת מי זכאי לו ולפי אלו תנאים, כך שתוכלו לדעת האם האפשרות עומדת על השולחן מלכתחילה. ובכן, יש מספר תנאי זכאות לדרכון אוסטרי שכדאי לכם להכיר:

  • נרדפי הנאצים - לפי הרחבה בחוק שחלה בספטמבר 2020, גם נרדפי השלטון הנאצי האכזר שאינם היו אזרחי אוסטריה יוכלו להוציא דרכון אוסטרי, כלומר גם במקרים בהם קרוב המשפחה עליו אתם מבססים את הבקשה שלכם היה תושב קבע במקום ולא היה תחת מעמד של אזרח עדיין תוכלו להיות זכאים לכל דבר ועניין.
  • אזרחי האימפריה האוסטרו-הונגרית - לא רק צאצאים של שורדי השואה ונרדפי השלטון הנאצי האימתני יוכלו להוציא דרכון אוסטרי, אלא גם אלו ששהו קודם לכן באוסטריה והיו אזרחים של האימפריה האוסטרו-הונגרית. בדרך כלל, שנת הלידה של האדם עליו אתם מבססים את הבקשה שלכם אמורה להיות לא מאוחרת מ-1945, וכמובן שיש צורך מהותי למגורים של אותו אדם בגבולות אוסטריה המוכרים כיום. 

 

אז למה שתוציאו דרכון אוסטרי?

אז הבנתם פחות או יותר את הבסיס באשר להוצאת דרכון אוסטרי, וכעת אתם תוהים - למה בכלל כדאי להוציא את הדרכון המדובר? ובכן, מומלץ מאוד לעשות זאת במידה ומתאפשר לכם בשל מספר יתרונות עיקריים:

  • לימודים - אוסטריה ידועה בזכות לימודים מאוד נגישים, גם לימודים גבוהים - הרי רוב מוסדות ההשכלה גבוהה בכל רחבי אוסטריה מסובסדים לחלוטין עבור אזרחיה, וכך גם עבורכם במידה והוצאתם את הדרכון הנחשק. חשוב לדעת כי לימודים מסובסדים בכל מדינות אירופה עומדים על הפרק במידה ויש לכם דרכון, ולא רק באוסטריה. 
  • עבודה - דרכון אוסטרי טומן בתוכו גם לא מעט הזדמנויות קריירה שכן, אלו שמחזיקים באזרחות אוסטרית יוכלו ליהנות מעבודה בכל רחבי מדינות האיחוד האירופי ללא שום הגבלת ויזה.
  • נדל"ן - אין זה משנה אם אתם מעוניינים לרכוש נכס למטרות השקעה או אפילו עבור מגורי קיץ - בזכות דרכון אוסטרי בהחלט תוכלו לרכוש נכס מהמם עם הטבות משמעותיות למדי בתוך גבולות אוסטריה. ייתכן גם כי על הדרך תוכלו ליהנות מלא מעט הטבות מס, להן יתר אזרחי אוסטריה באשר הם זוכים כאשר הם מעוניינים לרכוש נכס מכל סוג שהוא. 
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים