חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

איך כדורי ריבלסוס עוזרים לכם לרדת במשקל?

 

עבור אלו שאובחנו עם סוכרת על ידי רופאים, ירידה במשקל היא בעדיפות עליונה, אבל גם משימה מרתיעה. ירידה במשקל היא חיונית, היא מפחיתה את הסיכון לסיבוכים של סוכרת ומאפשרת למזער את המינון של תרופות נוגדות סוכרת. אבל איך לעשות את זה?

 

עבור אלו שאובחנו עם סוכרת על ידי רופאים, ירידה במשקל היא בעדיפות עליונה, אבל גם משימה מרתיעה. ירידה במשקל היא חיונית, היא מפחיתה את הסיכון לסיבוכים של סוכרת ומאפשרת למזער את המינון של תרופות נוגדות סוכרת. אבל איך לעשות את זה? אימוני כוח מתישים אסורים. איך לרדת במשקל עם יתר לחץ דם - בן לוויה תכוף של סוכרת?  מחקרים הראו שכדורי ריבלסוס יכולים לעזור לאנשים לרדת במשקל, כאשר הם נלקחים פעם ביום, יחד עם תזונה בריאה ופעילות גופנית סדירה.

כיצד פועלים כדורי ריבלסוס?

כדורי ריבלסוס מורידים את כמות הסוכר (גלוקוז) בדם בכך שהם גורמים לגוף לייצר יותר אינסולין ופחות גלוקגון. תרופה זו עשויה גם להאט את התרוקנות הקיבה לאחר ארוחה. החומר הפעיל בכדורי ריבלסוס זהה לזה של תרופות לטיפול בהשמנת יתר ותרופות העוזרות לאנשים עם סוכרת מסוג 2.

הריבלסוס פועל על ידי חיקוי ההשפעות של GLP-1, הורמון אינקרטין המופיע באופן טבעי המשתחרר בדרך כלל לאחר ארוחה. הוא גורם לכבד לייצר פחות גלוקוז וגורם לכם להרגיש שובע לאחר האוכל. זה נעשה על ידי ייצור כמות גדולה יותר של אינסולין. כדורים אלו יכולים להינתן כטיפול קו ראשון יחד עם תזונה בריאה ופעילות גופנית.

מהן הסיבות לעלייה במשקל הגוף בעת מחלת הסכרת?

הסיבה העיקרית להעלאת קילוגרמים מיותרים היא הפרה של תהליך ניצול הגלוקוז, אשר כתוצאה מכך הופך לגליקוגן ושומנים. לפני ירידה במשקל עם סוכרת מסוג 2, יש צורך ליצור תנאים נוחים בגוף לניצול הגלוקוז מהמזון. הצטברות רקמת שומן באזור דופן הבטן הקדמית משפיעה לרעה על תהליך ייצור האינסולין, התורם להתקדמות המחלה. בנוסף, השמנת יתר בשילוב עם סוכרת טומנת בחובה התפתחות של סיבוכים כמו יתר לחץ דם, מחלת לב כלילית ועוד. המאפיין העיקרי של ירידה במשקל בסוכרת מסוג 2 הוא שינוי הדרגתי בתזונה ואי צריכה של חלק ממזונות מסוימים. אבל אם אתם נתקלים בקושי משמעותי לרדת במשקל בעקבות הסכרת, טיפול עם כדורי ריבלסוס יכול לעזור לכם להשיג את המטרה.

היתרונות של ירידה במשקל

למרות שהמטרה העיקרית של טיפול תרופתי בסוכרת נותרה בקרת גלוקוז, מניעת עלייה במשקל היא גם מטרה קלינית חשובה. יתרונות נוספים של ירידה במשקל כוללים ירידה בתסמינים של דיכאון או ירידה בחומרה של דום נשימה חסימתי בשינה. עם ירידה גדולה יותר במשקל, ישנם שיפורים קליניים משמעותיים:

  • ירידה ברמת הסוכר בדם
  • נורמליזציה של לחץ הדם;
  • לחץ מופחת על הירכיים, הברכיים, הקרסוליים וכפות הרגליים;
  • שיפור המצב הפסיכולוגי. 

לרדת במשקל ובכך לשפר את הבריאות היא מטרה מצוינת, אבל לא כולם מוכנים ללכת על זה. המשימה המינימלית לאדם עם סוכרת היא לשמור על המשקל ברמה מסוימת ולא להעלות אותו. והמשימה הזו לא קלה מדי. השימוש בתרופות סטנדרטיות רבות יכול להוביל לסט של קילוגרמים מיותרים חדשים. לכן, בעת נטילת כל אחת מהתרופות לעיל, עליכם לפקח בקפידה על המשקל, ובמקרה של עלייה במשקל, להתייעץ עם רופא כדי לתקן את המצב. במקרה זה ד"ר רז ישמח לעזור ולהתאים עבורכם כדורי ריבלסוס אשר יעזרו לכם לא רק לרדת במשקל או גם לאזן את הסכרת שלכם. 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים