חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

קיץ פנומנל, כווולם הגיעו לבת-ים

 

מאות אלפי מבלים הגיעו מכל הארץ לחגוג את הקיץ בעיר עם מופע המזרקות, פסטיבל אהבה ה-2, הופעות של מיטב האמנים, אירוע של סיפור בגינות ועוד שלל פעילויות

 

תוכנית הקיץ הפנומנלית של בת-ים מגיעה לסיומה: האירוע המרכזי של הקיץ- אהבה על החוף- פסטיבל בת ים ה-2 שהתרחב לשלושה ימים, פסטיבל פתיחת הקיץ, מופע המזרקות הגדול בישראל במזח, הופעות של מיטב האמנים, מוצ"ש פנומנל לאורך הטיילת, פסטיבל גלישה, אירועי חוף הנוער מידי שבוע, אירועי קהילות ברובעים, הפעלות, סדנאות ועוד לכל הגילאים ולכל המשפחה.

 

ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט: "איזה קיץ היה לנו! אני מודה לאלפי המבלים שהגיעו מבת ים וגם מכל קצוות הארץ להנות מהאירועים הייחודים שעשינו בכל רחבי העיר, בטיילת ובשכונות, באמפי ובהיכל וגם בחופי הים. אין סיבה יותר שהתושבים שלנו ייסעו רחוק, בבת-ים יש הכל מהכל. אני מודה לכל העוסקים במלאכה שהרימו קיץ פנומנל".

 

עיריית בת-ים בשיתוף עם מפעל הפיס דאגה לתושביה לקיץ פנומנל שלא נראה כמותו: הופעות של מיטב אמני ישראל, שלל פסטיבלים, הפעלות וסדנאות, אירועים לכל הגילאים ולכל המשפחה.

 

יריית הפתיחה של הקיץ החלה בפסטיבל פתיחת הקיץ, יומיים של הופעות בכניסה חופשית. בערב הראשון הופיעו פול טראנק ולמחרת אביב גפן שאירח את נינט טייב, כל זה לצד  דיג’י, להקות חימום, מתחם פוד טראק, בירות מכל העולם.

 

חגיגות אירוע של סיפור ברובעים- אירועים לכל המשפחה בגינות: גביזון, גן הלנה ראפ, גינת הניצחון, גינת ברוור ובגינת אשכול. החגיגות כללו: מופעים, הפעלות, סדנאות, פעילות קהילתית לקטנטנים לאורך כל הקיץ ברחבי העיר, שעות סיפור, הצגות ופעילויות מוזיקליות ואירועים ייעודיים לציבור החרדי, מתנפחים, סדנאות יצירה, מתחם ביוטי, סדנאות יצירה, הקראת סיפורים, ספרייה ניידת ומתחם לגיל הרך.

 

אל מוזיאון בת-ים לאומנות הגיעו אלפים מכל רחבי הארץ לתערוכה המיוחדת ״ספארי״ המסע אל שמורת החיות הרובוטיות: תערוכה חווייתית המשלבת התרחשות תיאטרונית, רובוטיקה, ופנטזיה. חללי המוזיאון הפכו לסוואנה מלאכותית מרתקת, בהם סיירו המבקרים בעזרת מדריך. בנוסף, בהיכל התרבות הוצגו סרטים לילדים ולכל המשפחה- הג’ונגל של קואטי, מוריס המדהים, חברים עד השמיים ועוד.

 

בתרבוטק נערכו מבחר הצגות לילדים , ושעות סיפור עם פעילות: "לילה במוזיאון", "דן דן הנגן", "פרדי הצפרדע והדייגים" ועוד .

 

בנוסף התקיים ייחודי-אירוע קיץ מיוחד למשפחות ילדים עם  צרכים מיוחדים באמפי בת-ים עם מתנפחים רטובים, עמדות די ג’י, צילום ודוכני מזון למאות משפחות.

 

מוצ"ש פנומנאל- מסע סובב עולם בטיילת בת-ים. לאורך חודשי יולי- אוגוסט, בכל מוצ"ש בטיילת בת-ים נחתה במדינה אחרת מסביב לעולם- אסיה, אירופה, יוון, מזרח הרחוק ודרום אמריקה. שם חיכו לתושבי העיר וחוץ: מופעי רחוב, הרכבים מוזיקליים, ריקודי עם,  פסלים חיים, דוכנים והפעלות בכניסה חופשית.

 

קהילות העיר השונות חגגו במגוון פעילויות לאורך כל הקיץ: עשרות של פעילויות קהילתיות ברחבי כל העיר, לאורך כל השבוע: "שני נשי", קהילות בגינות בכל הרובעים, "ריתמוזיקה", סדנת עששיות, קבלות שבת על הים, שישי בגינה, הפעלות "בייבי קואלה" ומפגשי קיץ וטיולים בקהילות השונות.

 

נוער בת-ים הציג שלל פעילויות, סדנאות ומסיבות ודאג לנוער לקיץ הפנומנלי ביותר: בכל שני חוף הנוער נחת סביב מדינה אחרת: ארה"ב, ישראל, מקסיקו, איטליה, מרוקו וברזיל. שם חיכה לנוער הבת-ימי מתחם חברתי חינוכי ב"גל שלי" לבני נוער בגילאי 12-18, לפנאי משמעותי איכותי בימי הקיץ. מתחמי ישיבה, סדנאות ותכנים מגוונים. כל ערב עמדת דיג’י, עמדות מזון והמון הפעלות שוות.

 

עוד היו, כיתות אומן ייחודיות: כיתת אמן עם קווין רובין במגדלור נגבה, כיתת אמן עם דניאל ליטמן בבית קצ"ב ומופע סטנדאפ של גיא הוכמן בהיכל התרבות.

 

האירוע המרכזי של הקיץ - אהבה על החוף,  פסטיבל בת-ים ה-2 חזר ובענק!

שלושה ימים של מסיבות שהחלו עם מופע הפתיחה של ברי סחרוף שאירח את אליעד נחום שסחפו את הקהל, והמשיכה בהופעה מטורפת של רביד פלוטניק שאירח את נגה ארז. ביום השני התארחו עילי בוטנר וילדי החוץ ומיד לאחר מכן עברי לידר שאירח את רן דנקר. ביומו האחרון של פסטיבל אהבה על החוף עם איתי לוי שאירח על הבמה את מארינה מקסימיליאן ומי שסגרו את הפסטיבל יהיו - עדן חסון שאירח את הראל סקעת.

לפסטיבל הגיעו למעלה מ-11,000 אנשים מכל הארץ- אשר הגיעו לחגוג, לבלות ולהנות ממגוון המופעים, משלל דוכני מזון, פודטראקס, עשרות סוגי בירות מהעולם, פינות ישיבה וכל זאת לצד נוף מדהים של חופיה היפים של העיר בת-ים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים