חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

כל היתרונות בהצללה של פרגולות אלומיניום תלויות

 

פרגולות אלומיניום תלויות, הן פרגולות רגילות, היוצרות צל בעזרת קירוי המרפסת או החצר שלכם. הקירוי הזה הוא לא מיוצר בעזרת דפנות ומשטחים, כך שהוא לא יוצר הצללה מלאה וחונקת, אלא קירוי מאוורר מלא בחריצים המאפשרים כניסה מבוקרת של שמש ואוויר למרפסת שלכם

 

פרגולות אלומיניום תלויות, הן פרגולות רגילות, היוצרות צל בעזרת קירוי המרפסת או החצר שלכם. הקירוי הזה הוא לא מיוצר בעזרת דפנות ומשטחים, כך שהוא לא יוצר הצללה מלאה וחונקת, אלא קירוי מאוורר מלא בחריצים המאפשרים כניסה מבוקרת של שמש ואוויר למרפסת שלכם. 

ישנן פרגולות העומדות על רגליים. החסרון שלהן שהרגליים תופסות מקום יקר, בעיקר במרפסות קטנות ובינוניות, או בקירוי סביב הבית, כשרוצים הצללה בשטח הקרוב לבית, אבל בלי רגליים שתקועות בין הרגליים. פרגולות אלומיניום תלויות מעוגנות לקיר בעזרת חיזוקים איכותיים ועוצמתיים כך שאפשר לוותר על התמיכה של הרגליים. 

בואו נדבר על פרגולות תלויות.

פרגולות אלומיניום תלויות- למה דווקא אלומיניום?

ישנם בשוק חומרים שונים לפרגולות, כמו עץ, ברזנט ועוד. כדי להחליט על מה ללכת, אתם חייבים להבין את המשמעות של כל חומר, העלויות, התחזוקה, הבלאי, המחיר, ולבסוף יהיו לכם כלים מסודרים להחליט את ההחלטה הנבונה שלכם. הכנו לכם רשימה של החומרים הנפוצים בשוק, עם המעלות והחסרונות שלהם.

  • עץ- פרגולה מעץ היא פתרון נפוץ שנראה מצוין, ואפשר לייצר ממנו פרגולות נהדרות שגם מצלות מצוין, המחיר של פרגולה כזו הוא סביר, אבל החיסרון שלהן שעם השנים ומזג האויר- הגשמים והשמש- הן דוהות, מרקיבות, מתפוררות, ונחלשות. כך שצריך לתחזק אותן בצביעה קבועה- כדי למנוע דהייה, ומדי פעם להחליף קרש כדי למנוע התפרקות של הפרגולה. הבעיה העיקרית היא, שכעבור פרק זמן של כ-10 שנים, הפרגולה כבר נראית גרוע, ועלולה להיות מסוכנת לשימוש.
  • ברזנט או PVC- מצלים מצוין, חלקם גם מגנים מפני מים, כך שזו ברכה גם לחורף. מעלה נוספת שלהם שהם חומרים זולים ביותר, ומאפשרים משחק גמיש עם בניית ההצללה. החיסרון הבולט שלהם הוא, שהם חומרים לא עמידים, שדורשים תחלופה גבוהה, כך שבסיכומו של דבר, החסכון הכספי הבולט- מתגמד, נעלם, ולפעמים גם הופך להיות לא משתלם בכלל.
  • פרגולות אלומיניום תלויות- האלומיניום הוא מתכת חזקה, קלה, שאינה מקבלת קורוזיה, כך שהיא מחזיקה מעמד בכל מזג אויר. המעלה שלהן היא שהן מחזיקות מעמד עשרות שנים, נראות מצויין לאורך השנים כמעט בלי תחזוקה, ולכן יוצאות זולות מהרבה חומרים אחרים.

לסיכום, פרגולות אלומיניום תלויות יכולות להוות פתרון שהוא השקעה משתלמת, מכיוון שהשימוש בהן חוסך עלויות תחזוקה, ותחלופת חלקים יקרה. הן שומרות על הניראות שלהן לאורך שנים ארוכות, ומהוות פתרון מעולה מבחינה כספית לעניין הצללת המרפסת או הגן.

פרגולות אלומיניום תלויות- הברקה עיצובית טרנדית ומשתלמת

פרגולות אלומיניום עם תליה, מהוות פתרון להצללת המרפסת או הגן. מה שחשוב להדגיש, שמכיוון שאלומיניום הוא מתכת, וממתכת אפשר ליצור ממנו כמעט כל דבר, תוכלו לבחור פרגולה בעיצוב טרנדי, שימתג את החצר כמושלמת ואופנתית. פרגולות אלומיניום מרחיקות את הגשם מהבית, ומצלות על הכניסה לבית מהשמש, ובכך הדירה שלכם תהיה נעימה ובעלת טמפרטורה טובה.

אופק מעקות - פרגולות אלומיניום תלויות

אנחנו באופק מעקות ואלומיניום שוקדים על המלאכה להביא לכם את מיטב הייצור החדשני בתחום האלומיניום, כמו חיפוי קיר לפנים ולחוץ הבית, פרגולות אלומיניום עם עמודים או תלויות, מסתורי כביסה ועוד

אצלנו תקבלו שירות מלא הכולל יעוץ והתאמה אישית, טיפול באישורים ובירוקרטיות לפי הצורך, ועד להתקנה מקצועית וחזקה.

צרו איתנו קשר עכשיו לשמוע פרטים!

קרדיט ofekmaakot.co.il

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים