חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

איך בוחרים יועץ קרקע

 

לקבלת היתר בניה יש להמציא מספר מסמכים, ביניהם ”סקר קרקע/דוח יסוד/דוח קרקע”. דוח זה מכיל הנחיות למהנדס הבונה את הבית שלך, הקשורים ספציפית לבחירת שיטת הביסוס של הבית. כדי לספק הנחיות אלו, חיוני לבצע קידוחי ניסוי או סקרים גיאולוגיים המתארים את הרכב הקרקע באזור הבנייה. מידע נוסף על אופן בחירת יועץ קרקע והיתרונות בשימוש בשירותיו יינתן בקטעים הבאים

 

לקבלת היתר בניה יש להמציא מספר מסמכים, ביניהם "סקר קרקע/דוח יסוד/דוח קרקע". דוח זה מכיל הנחיות למהנדס הבונה את הבית שלך, הקשורים ספציפית לבחירת שיטת הביסוס של הבית. כדי לספק הנחיות אלו, חיוני לבצע קידוחי ניסוי או סקרים גיאולוגיים המתארים את הרכב הקרקע באזור הבנייה. מידע נוסף על אופן בחירת יועץ קרקע והיתרונות בשימוש בשירותיו יינתן בקטעים הבאים.

 מדוע חשוב לפנות לייעוץ של יועץ קרקעות?

בעוד שסקר קרקע הכרחי כדי לקבל היתר בנייה, יש לו משמעות גדולה עוד יותר במניעת טעויות יקרות עתידיות ובאפשרות למהנדס או הקונסטרוקטור לתכנן במדויק את הבנייה והביסוס לבניין כולו. ביצוע סקר קרקע מקצועי מבטיח את יציבות המבנה למספר שנים, מבטל תכנון לא מדויק ומוזיל משמעותית את הוצאות הבנייה.

 מי מבצע סקר קרקע ומה זה כרוך?

ועץ קרקע מוסמך עורך סקר קרקע, הכולל קבלת דגימות קרקע באמצעות קידוח לעומק האדמה במינימום שני אזורים (בהתאם לגודל המגרש ולפיתוח המיועד). הקידוח מבוצע על ידי מפעיל מקדחה עצמאי או קודח מקצועי הפועל לצד יועץ הקרקע. דגימות הקרקע המופקות מהקידוחים נשלחות לניתוח יועץ הקרקע , שלאחר מכן מפיק דו"ח יסודות נרחב על סמך ממצאיהם.

כדי להבטיח את יציבות המבנה לאורך זמן

 יש חשיבות מכרעת לביצוע סקר קרקע מקצועי על ידי יועץ מומלץ.  אספנו כמה נקודות מרכזיות שיש לקחת בחשבון בבחירת יועץ קרקעות אמין:

ראשית, יש לוודא את כישוריו ומקצועיותו של היועץ. להסתפק בפחות מזה זו לא אופציה.

שנית, חקרו את המוניטין של החברה ונתחו את הפרויקטים שהם ביצעו בעבר. בנוסף, ערכו חיפוש בגוגל כדי לוודא שאין תביעות הקשורות לחברה.

 לבסוף, אשר כי אומדן העלות כולל הוצאות קידוח וכי תהליך הקידוח הוא אמיתי, ולא רק מכונה "קידוח/חפירה", כאשר טרקטור משמש לחפירה, שאינו מגיע לעומק הרצוי.

כדי להבטיח את הצלחת הפרויקט, יש חשיבות מכרעת לצוות פיקוח מצוין בשלב הבנייה וחפירת הכלונסאות.

במקרה שכבר נוצר דוח ראשוני לפני תכנית הבנייה, יש צורך במתן דוח מעודכן נוסף ליועץ הקרקע לאחר הגשת התכנית. על ההצעה לכלול גם אחריות מקצועית לכיסוי תקלות אפשריות.  חשוב לבחון היטב את הצעת המחיר ולשקול את רמת הפירוט שלה. הצעה מפורטת יכולה לחסוך מכם הוצאות נוספות ולמנוע עימותים או אי הבנות. ההצעה חייבת לכסות נושאים כמו טכניקות קידוח (למשל משאית, מכונת קידוח ניידת או מכונת קידוח ידנית), תרחישים אפשריים אם האתר קשה לגישה, ומי יישא בעלויות נוספות, בין היתר.

בשיתוף ג’י פי אר קידום ושיווק דיגיטלי

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים