חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קפצנו לבדוק מה עדיף - מזרן עם קפיצים או ללא?

 

אם אתם עומדים לקראת רכישה של מזרן חדש, סביר להניח שאתם מוצאים את עצמכם מתלבטים בין מזרן עם קפיצים לבין מזרן ללא

 

אם אתם עומדים לקראת רכישה של מזרן חדש, סביר להניח שאתם מוצאים את עצמכם מתלבטים בין מזרן עם קפיצים לבין מזרן ללא.

מלבד העובדה הדי ברורה לעין - שלאחד יש קפיצים ולשני לא, רובנו לא יודעים למנות הבדלים נוספים בין המזרנים ולכן הבחירה שלנו לא בהכרח תשקף את המזרן המומלץ עבורנו.

בדיוק לשם כך החלטנו "לקפוץ" למים העמוקים ולהביא את המסקנות שיעשו לכם הרבה סדר בבלאגן:

מזרן קפיצים

מדובר במזרן הבנוי מסלילי פלדה מחושלת ובעלת כוח התנגדות גבוה, אחד היתרונות המרכזיים של הקפיצים הוא הפעלת לחץ נגדי כנגד הלחץ והעומס המופעלים עליהם, תודות לכך מתקיימת תמיכה טובה וחזקה לכל חלקי הגוף ופיזור עומסים.

מזרנים עם קפיצים מבודדים

במזרני קפיצים מבודדים כל קפיץ זוכה לעטיפה מיוחדת וייעודית עבורו, הקפיצים מורכבים בנפרד זה מזה ומאפשרים הנאה מקסימלית והפרדה בין צידי המזרן, משמע שאם הפרטנר/ית שלכם מסתובב מצד לצד - אתם לא תרגישו דבר ותוכלו לזכות בשינה רציפה ללא הפרעות, ובמילים אחרות המזרן שלכם ישמור על התפזרות הלחץ והעומס באופן אופטימלי ואינדיווידואלי. 

מזרן עם קפיצים משולבים

כשמו כן הוא - מזרן הבנוי מקפיצים משולבים זה בזה ומחוברים על ידי שדרה מרכזית המעניקה תמיכה מלאה לכל חלקי הגוף.
מדובר במזרנים קצת יותר "קשיחים" ממזרני הקפיצים המשולבים, כך שאמנם הם נותנים תמיכה טובה וחזקה אך פחות רכים ואלסטיים.

בקיצור, מזרני קפיצים יהיו עמידים יותר ככל שהם מורכבים מיותר ויותר קפיצים, בנוסף הם ממעיטים לאגור חום או לחות ולכן הם אווריריים יותר ביחס למזרנים ללא קפיצים, אך עם הזמן הקפיצים עלולים להישחק ולכן משך החיים של מזרן קפיצים עלול להיות קצר יותר ביחס למזרן ללא קפיצים.

מזרן ללא קפיצים

מדובר במזרן הבנוי מסלילי פלדה מחושלת ובעל כוח התנגדות גבוה, אחד היתרונות המרכזיים של הקפיצים הוא הפעלת לחץ נגדי כנגד הלחץ והעומס המופעלים עליהם ממשקל הגוף, תודות לכך מתקיימת תמיכה טובה וחזקה לכל חלקי הגוף ופיזור עומסים.
מזרנים אלו מומלצים למי מאיתנו שלא אוהבים את תחושת הקפיצים ולאנשים המחפשים מזרן בעל שכבה אחידה לכל אורכו ורוחבו.
מזרנים ללא קפיצים יכולים להגיע במגוון דרגות קושי לבחירתכם, הדרגות השונות נוצרות בהתאם לרמת הצפיפות של המזרן (ככל שיהיה צפוף יותר כך הוא יהיה קשה יותר).

אחרי שערכנו השוואה קצרה בין מזרנים המורכבים מקפיצים ולבין אלו שלא, חשוב לציין שיש לשים דגש על השכבה העליונה של כל מזרן, מדובר בשכבה שתבוא במגע ישיר עם הגוף שלכם ולכן רמת העובי שלה והחומר ממנו היא עשויה יכולות לעשות את ההבדל בבחירה שלכם.

ישנן שכבות המורכבות מחומרים שונים, למשל: שכבת לטקס (רכה ונעימה), שכבת ויסקו (אלסטית ומשתנה בהתאם לחום הגוף).

אז לאחר שקיבלתם את מרבית הנתונים המקדימים שעליכם לדעת... נמליץ לכם לגשת פיזית לאחת מחנויות המותגים המובילות בשוק המזרנים (גוד נייט, עמינח, קינג קויל) ולנסות בעצמכם את שני סוגי המזרנים כדי לדעת בוודאות מהו המזרן המועדף עליכם.
נסו לשכב במשך מספר דקות כדי לאפשר למזרן להתעצב לפי צורת הגוף שלכם, כך תוכלו לקבל אינדיקציה כיצד תרגישו כאשר תגיע שעת השינה המיוחלת. 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים