חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

חדשות טובות לנשים: הכמוסה שמסייעת לשעון הביולוגי

 

מחקרים חדשים מראים כי רכיבי כמוסת ויקסיב מסייעים להחזרת השעון הביולוגי לאחור. כיצד זה עובד? כל הפרטים לפניכם

 

אחת התופעות העולמיות הבולטות של העת המודרנית הינה העלייה המתמדת בגיל הממוצע שבו נשים מביאות ילדים. השינוי נובע מהעובדה שכיום, בניגוד לעבר, נשים מקדישות זמן רב לפיתוח קריירה ולימודים ודוחות לשלב מאוחר יותר בחיים את הנישואים והאימהות. יש רק בעיה אחת- הזמן בו האישה נשארת פורייה לא עולה ולכן השנים בהן היא מסוגלת להרות מתקצרות.

המחזור החודשי של האישה אומנם נמשך בערך עד גיל 50 אך איכות הביציות צונחת כבר בגיל 40 ורובן כבר לא פוריות. כאשר איכות הביצית ירודה עד מאוד, גם טיפולי פוריות לא תמיד יעזרו וזו הסיבה שלא מעט נשים מרגישות לחץ ובוחרות בגילאים מאוד צעירים להקפיא ביציות.

הבשורה החדשה בתחום הפוריות?

מחקר שבוצע לאחרונה על ידי האוניברסיטה העברית גילה כי הסיבה לירידה באיכות הביציות קשורה בכך שעם הזמן הגוף מאבד את היכולת לעצור את האזורים המזיקים הקיימים ב-DNA. אותם אזורים מזיקים הם בעתם וירוסים שמתרבים ומתפשטים לאזורים שונים בגוף וגורמים להם נזק ואחד מהם הוא הפגיעה בביציות.

דבר נוסף שהתגלה במחקר הוא ששימוש בתרופות אנטי ויראליות יכול למנוע את תופעת הזדקנות הביציות. התפקיד של אותן תרופות הוא למנוע מווירוסים שונים לחדור אל תוך ה-DNA ובעזרת כך הביצית תתפקד כמו ביצית צעירה.

מה הקשר לכמוסת ויקסיב?

קפסולת VixiV מכילה רכיבים אשר מחזקים את מערכת החיסון ומונעים מחלות. למשל, הקינמון בקפסולה עשיר בנוגדי חמצון, תכונה בעזרתו הוא תורם לחיזוק מערכת החיסון. תכונותיו הנוספות כוללות חימום והמרצת הדם, יכולת להילחם בזיהומים ועידוד ריפוי הרקמות. האפקט שלו חזק יותר בשילוב עם תבלינים וצמחי מרפא אחרים ולכן שולבו בכמוסה גם כורכום וחומצת שומן CLA. הכורכום מעניק פתרון עוצמתי לדלקות והתקררויות ובהקשר לחמוצה ישנן עדויות מחקריות ליעילותה בהפחתת דלקות וחיזוק מערכת החיסון.

בנוסף ניתן למצוא בקפסולה תמצית עלי זית הפועלת כנגד רשימה ארוכה של מחלות חיידקים, וירוסים ופטריות (כגון דלקת ויראלית של המוח, דלקת שריר הלב, דלקת ריאות, הפטיטיס ב’ ועוד). רכיב מכריע נוסף הוא הכורכומין הידוע בספרות המקצועית כנוגד דלקת כרונית, בעיקר במצבים של דלקת מפרקים ניוונית ומחלות מעיים דלקתיות.

רכיבים נוספים הם צמח הג’ינג’ר והפפרין. הראשון משפיע באופן מיטיב בטיפול במצבים דלקתיים של השלד ונוהגים להשתמש בו לטיפול בדלקת מפרקים ניוונית, והחומר שבפפרין מונע יצירת פרוסטגלנדין מעורר דלקות, גם במינונים מאוד נמוכים. בכך נמנעים מצבים דלקתיים וכן נוצרת הפחתה של דלקת במידה וכבר התפתחה.

עובדה נוספת שתשמח את הנשים היא שכורכום, זנגביל ופפרין הינם צמחים נוגדי דלקת וחמצון שהוכחו מחקרית כתורמים לבריאות העור ומסייעים לעיכוב תהליך ההזדקנות שלו. שלושת מכילים פוליפנולים שהם חומרים שמיוצרים ע"י הצמחים במטרה להגן על עצמם מפני נזקי הקרינה האולטרה סגולה, נזקי חמצון ומזיקים. מחקרים על בני אדם מראים שפוליפנולים משפיעים עלינו בצורה דומה. הכורכום והזנגביל מגנים על העור מהנזקים של קרני השמש והשילוב עם הפפרין בקפסולה חשוב בהקשר של אנטי אייג’ינג בגלל היכולת שלו לעכב את הפרשת הפוליפנולים מן הגוף, ובכך לאפשר להם לפעול זמן רב יותר כנגד נזקי קרינה אולטרה סגולה.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA-  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

ליצירת קשר

**אזהרה: תוסף תזונה אינו תרופה. יש להיוועץ עם רופא. חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

VixiV להיוולד מחדש״!

C.D.R – בית למותגים מחוללי מהפכה!

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים